صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۳۹۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
توماس مولر:
توماس مولر، مهاجم بایرن مونیخ، تایید کرد که تیمش مقابل یوونتوس دو گل راحت دریافت کرد اما تاکید کرد که تیمش از جبران نتیجه ‏مطمئن بود.‏
به گزارش بولتن نیوز؛ در دیدار دیشب در آلیانز آره نا، بایرنی ها در همان نیمه اول دو گل از بیانکونری دریافت کردند اما در نیمه ‏دوم توانستند کار را به تساوی بکشند و در نهایت با زدن دو گل دیگر در وقت های اضافه، راهی مرحله بعد شوند.‏
توماس مولر که گل تساوی تیمش را در دقیقه 90 به ثمر رساند، گفت:" اصلا فکرش را نمی‌کردیم. بازی هیجان‌انگیزی بود و خنده‌دار! ‏من خیلی کم توانستم در بازی مشارکت کنم زیرا دفاع یووه مثل دیواری آهنین راه‌ها را بسته بود. متاسفانه روی دو گل دریافتی آنطور ‏که باید خوب عمل نکردیم با این حال تمام مدت می‌دانستیم که حتی به دقیقه 80 هم اگر برسیم، وقت برای جبران دو گل هست‎.‎
مانوئل نویر هم که روی گل اول یووه تا اندازه ای مقصر بود، گفت:" همه می‌خواستند به یک‌چهارم بروند، هواداران، بازیکنان و کل ‏تیم. ما از تمام توانمان مایه گذاشتیم و بعد از 2-0 توانستیم به بازی برگردیم. مزد زحماتمان را هم گرفتیم. البته نواقصی هم داشتیم و دو ‏گل حریف هدیه خود ما به آنها بود. بهرحال آرزوی همیشگی ما کسب جام است، اما در فوتبال هر چیزی امکان دارد و ما باید برای ‏تحقق آرزویمان بالاترین میزان سعی و تلاش را به کار ببندیم."‏
منبع: ورزش 3

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :