صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۳۷۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱
آژانس ضد دوپینگ جهانی (وادا) اعلام کرد که تاکنون 99 تست دوپینگ به دلیل مصرف "ملدونیوم" مثبت اعلام شده است. این در حالی است که اخیرا ماریا شاراپووا اعلام کرد که به دلیل مصرف این ماده تستش مثبت شده است.

به‌ گزارش ‌بولتن نیوز؛ وادا نام ورزشکارانی که "ملدونیوم" مصرف کرده‌اند را اعلام نکرده است. این ماده باعث افزایش کارایی ورزشکاران می‌شود. این ورزشکاران از رشته‌های مختلف و ملیت‌های مختلف بوده اند.

سخنگوی وادا در این باره گفت: از یکم ژانویه 99 مورد مصرف "ملدونیوم" داشته‌ایم. این موارد در آزمایشگاه‌های مختلف وادا گزارش شده‌اند.

"ملدونیوم" برای افرادی که مشکل قلبی دراند تجویز می‌شود و از یکم ژانویه جزو مواد دوپینگی اعلام شده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: دوپینگ ، شراپواا ، ماده

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :