شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عبدالرحمن
|
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
میانگین تولید گاز دی اکسید کربن برای هر نفر با میانگین جهانی 6 تن در سال و در ایران 9 تن در سال میباشد بهترین کار که هر کدوم از ما میتونیم انجام بدیم از تولید گاز دی اکسید کربن خودمون کاهش بدیم با میزان کردن درجه بخاری و پکیج با درست مصرف کردن سوخت بنزین مانند تنظیم موتور تنظیم باد لاستیکها جلوگیری از روشن کردن اتشهای غیر ضروری همانجوریه همه میدونیم کربن در درختها رخیره شده و این امر باعث جذب کربن از جو و ذخیره اون در بدنه درخت گشته پس با درختکاری میتونیم کمک شایانی به گرم نشدن زمین بکنیم مقدار دی اکسید کربن از 400 پی پی ام در میلیون گذشت و زنگهای خطر نواخته شد