صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۳۷۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
گریزلیز هم تیمی‌های خود را زیر سوال برد
فوق ستاره تیم بسکتبال کلیولند گفت: می‌توانم گوشه‌ای بنشینم و بگویم برای پلی‌آف لیگ NBA آماده هستیم ولی در حقیقت اینطور نیست.
به گزارش بولتن نیوز؛ لبران جیمز، فوق ستاره تیم کلیولند کاوالیرز پس از شکست 106 بر 103 تیمش مقابل ممفیس گریزلیز در لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، هم تیمی‌های خود را نسبت به حضور در پلی‌آف لیگ برتر زیر سوال برد. شکست کلیولند در حالی اتفاق افتاد که مایک کانلی، مارک گسول و زاک رندولف، 3 بازیکن اصلی گریزلیز بازی نکردند.

جیمز در این مورد گفت: می‌توانم گوشه‌ای بنشینم و بگویم برای پلی‌آف آماده هستیم ولی در حقیقت اینطور نیست. ما هنوز در حال یادگیری هستیم و همچنان با اتفاقاتی در زمین روبرو می‌شویم که نباید رخ بدهد.

وی ادامه داد: برای من مهم نیست با چه تیمی بازی داریم،‌ ممکن است این تیم در لیگی باشد که پسر کوچک من در آن بازی می‌کند ولی وقتی نا امیدانه مرتکب بی‌دقتی می‌شوید، حتماً می‌بازید.

کلیولند در حال حاضر با 44 پیروزی و 18 شکست در صدر کنفرانس شرق لیگ NBA ایستاده است.
منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: جیمز ، بسکتبال ، NBA

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :