صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۳۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
مربی بدنساز پرسپولیس:
مارکو بدنساز پرسپولیس در پایان تمرین امروز برای دقایقی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
به گزارش بولتن نیوز؛ وی که پرسپولیسی‌ها بخش مهمی از شادابی تیمشان را مدیون او می‌دانند در گفت‌وگویی که با ما داشت این مساله را متوجه خود بازیکنان کرد که به عقیده او از هیچ تلاشی برای بهتر شدن مضایقه نمی‌کنند. 

جا برای پیشرفت خیلی داریم

همانطورکه قبلا گفتیم و دیدیم بچه‌ها جای زیادی برای پیشرفت دارند. فکر می‌کنم از ابتدای فصل تا امروز پیشرفت زیادی در تیم اتفاق افتاده است اما هنوز هم جا برای رشد هست. 

بیشتر از همه می‌دویم

هر تیمی در دنیا در یک زمانی از بازی افت می‌کند اما اگر منظورتان بازی تراکتورسازی است که ما در 20 دقیقه آخر فرصت‌های خوبی ایجاد کردیم. ما فقط 2 فرصت در وقت اضافه داشتیم و اگر بازی‌های ما را ببینید، متوجه می‌شوید که از ابتدا تا آخر روی یک ریتم خوبی هستیم اما طبیعتا در دقایقی از بازی ممکن است در شرایط صددرصد نباشیم. شما باید آمار را نگاه کنید و ببینید که بازیکنان ما در طول بازی چقدر می‌دوند. فکر می‌کنم در مقایسه با سایر تیم‌ها بیش از بقیه می‌دوند. 

مسلمان خودش را احیا کرد

محسن مسلمان قبل از هر فرد دیگری خودش به خودش کمک کرد. چون تمام تمرین‌ها را با صددرصد توان انجام می‌دهد از ابتدا تا آخر تمرین و خب طبیعی است که بلافاصله پیشرفتش مشاهده می‌شود. 

بچه‌ها من را رمبو صدا می‌کنند

بچه‌های تیم به من لطف دارند که من را رمبو صدا می‌کنند. رابطه خوبی با بچه‌ها دارم و سعی می‌کنم با آنها دوست باشم تا فکر نکنند می‌‌خواهم با تمرین آنها را اذیت کنم. 

فقط بدنسازی کافی نیست

آقای برانکو عقیده دارد در کنار آمادگی جسمانی انگیزه روانی هم برای قهرمانی بسیار مهم است و همین‌طور تمرکز که یک تیم باید در تمام بازی آن را حفظ کند. 

چرا روی دست راه می‌روم؟

راه رفتن من روی دست در تمرین‌ها علت خاصی ندارد جز اینکه ممکن است پایم خسته شده باشد و روی دست حرکت کنم!
منبع: ورزش 3

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :