گروه اقتصادی-دكتر علي طيبنيا با بيان اين مطلب افزود: اين روزها شاهد اعتراضات از ناحيه افرادي هستيم كه مايلند تعاملات ناسالم با گمرك را برقرار كنند، اما امكانش براي آنها وجود ندارد.
به گزارش بولتن نیوز،وي در ادامه اظهارداشت: يكي از دوستان گفتند، كساني مراجعه كرده بودند و ميپرسيدند به چه كسي و در كجا بايد پرداخت كنيم؟ چرا كه سياست ما كلاً چه در حوزه گمرك و چه در حوزه ماليات اين است كه ارتباط بين مأموران مالياتي و گمركي با مشتريان بايد قطع شود و خوشبختانه در گمرك اين اتفاق افتاده است.
طيبنيا گفت: كالايي كه از بندرعباس وارد كشور ميشود، اظهارنامه مربوط به آن در مشهد مورد بررسي قرار ميگيرد و به بخش ديگر آن در تبريز رسيدگي ميشود؛ يعني واردكننده فرد مشخصي را بهعنوان طرف مقابل خود نميشناسد.
منبع:گمرک
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com