بر اساس آمارهای ارائه شده از سوی وزارت راه و شهرسازی از مجموع 250 فروند هواپیمای مسافرتی کشور، حدود 100 فروند زمین گیر هستند و این امر باعث شده نزدیک به 40 درصد از ظرفیت بالقوه هوایی ایران در آشیانه فرودگاه ها باقی بماند.
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
هیچگاه از خودتون پرسیدید چگونه این هواپیماهای فرسوده عملیات پروازی خود را ولو با تاخیر انجام می دهند و شما سلامت به مقصدتان می رسید ؟ از مهارت و تجربه ما جماعت "تعمیرات و نگهداری" غافل نشوید که با وجود تحریم های طولانی مدت هنوز می توانیم این ناوگان فرسوده را عملیاتی و ایمن برای مردم عزیز نگه داریم.