صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۳۶۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷
یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، در حاشیه ال‌کلاسیکوی فوتبال آلمان نسبت به بازگشت اولی هوینس به عرصه فوتبال ابراز امیدواری کرد.
به گزارش "بولتن نیوز"، یواخیم لوو که برای تماشای دیدار دو تیم بروسیا دورتموند و بایرن مونیخ به وست‌فالن رفته بود، در حاضیه این مسابقه ضمن ابراز خوشحالی از آزادی اولی هوینس گفت:" اگر اولی بار دیگر مسئولیتی در باشگاه بایرن بر عهده بگیرد، همه ما بی‌نهایت خوشحال خواهیم شد. ویژگی‌هایی که او از آن برخوردار است مثل تخصص بومی، مهارت اجتماعی و همدلی را باید قدرشان را دانست. اما تصمیم نهایی با خود اوست."
این درحالی است که رئیس پیشین بایرن که بعد از تحمل دو سال زندان به جرم فرار مالیاتی روز دوشنبه آزادی خود را جشن گرفت، تاکید کرد فعلا می‌خواهد در آرامش باشد و اوقاتش را کنار خانواده سپری کند.
لوو درمورد بازی هم اذعان کرد:" سرعتی باورنکردنی را در زمین شاهد بودیم؛ از نظر فنی هم هر دو تیم فوق‌العاده بودند."
منبع: ورزش 3
برچسب ها: لوو ، هوینس ، آلمان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :