صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۳۵۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸
ستاره شیلیایی تیم فوتبال آرسنال بخاطر امتیاز از دست دادن‌های این تیم ناراحت است و عنوان کرد که این تیم اعتقاد به قهرمان شدن ندارد.

به گزارش "بولتن نیوز"، آرسنال در مقابل سوانزی شکست خورد و اختلافش با صدر جدول به شش امتیاز رسید. آرسنال در دو هفته اخیر به بارسلونا و منچستریونایتد هم باخته است. الکسیس سانچس اعتقاد دارد آرسنال تشنه قهرمانی نیست و این مشکل توپچی‌ها است.

شکست‌های متوالی آرسنال و عدم گلزنی مهاجمان این تیم باعث شده است آرسنال نتواند به صدر جدول برسد. در این بین آلکسیس سانچس دریاره وضعیت تیمش گفت: من فکر می‌کنم با بازیکنانی که داریم می‌توانیم قهرمان لیگ برتر شویم. با این حال اشتیاق لازم برای قهرمانی را نداریم. باید به گونه‌ای به داخل زمین برویم که انگار با یک گل از حریف پیش هستیم.

او در ادامه گفت: اعتقاد به قهرمانی را نداریم. بازی سال گذشته مقابل منچستریونایتد را به یاد دارم. بچه‌ها قبل از رفتن به داخل زمین مشتاق کسب پیروزی به‌نظر می‌رسیدند. در 20 دقیقه نخست آن‌ها را نابود کردیم و با سه گل پیش افتادیم. آن روز تشنه کسب پیروزی و سرشار از اعتماد به نفس بودیم.

آرسنال این هفته در داربی شمال لندن به دیدار تاتنهام می‌رود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: سانچس ، آرسنال ، سوانزی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :