صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۳۵۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴
قارداشی پس از سقوط تیم ملی مردان:
رئیس فدراسیون تنیس روی میز پس از سقوط چهار پله‌ای تیم ملی مردان گفت: انشاالله تیم ملی بانوان کشورمان این نتیجه را جبران می‌کند.
به گزارش بولتن نیوز؛تیم ملی تنیس روی میز مردان کشورمان در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان مقابل صربستان 3 بر 2 شکست خورد و از رسیدن به مرحله بعد بازماند. 

ملی‌پوشان کشورمان با این شکست نسبت به دوره قبل چهار پله سقوط داشتند و در جایگاه سی و سوم قرار گرفتند.

مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس، در مورد این شکست سقوط چهار پله‌ای نسبت به دوره گذشته اظهار داشت: انشاالله تیم ملی بانوان این نتیجه را جبران خواهند کرد.

وی گفت: باید با بازگشت تیم ملی و دریافت گزارش فنی از مدیر تیم‌های ملی و سرمربی صبر کنیم و در این خصوص اظهار نظر کرد.

قارداشی پیش از اعزام تیم ملی به این رقابت‌ها اعلام کرده بود کسب هر نتیجه در این رقابت‌ها به فدراسیون گذشته بازمی‌گردد.
منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :