صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۳۴۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶
مستند "بنده فیلمسازم اما ..." از فردا شب در شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.
به گزارش بولتن نیوز، مستند "بنده فیلمسازم اما..." درباره زندگی هنری زنده‌یاد فرج الله سلحشور فردا شب پس از سریال شبکه یک ساعت ٢٣:١٥ روی آنتن این شبکه می‌رود و پس از آن در شبکه‌های افق، مستند و آی فیلم بازپخش می‌شود.

"بنده فیلمسازم اما..." به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمد هوشیاری با مشاوره جمال شورجه به مدت ٤٠ دقیقه در مرکز گسترش فیلمنامه‌نویسی رسانه ملی تولید شده است.

آخرین همکاری زنده‌یاد فرج‌الله سلحشور با سازمان صداوسیما تولید مجموعه قصه های تبیان در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی رسانه ملی بود.
منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :