صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۳۴۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
دولت هند قصد دارد به منظور برآورده ساختن نیازهای روزافزون این کشور در بخش انرژی ، نیروگاه های هسته‌ای در شهرهای بهار، هاریانا و پنجاب تاسیس کند.
به گزارش بولتن نیوز، به نقل از اکونومیک تایمز هند،‌جیتندرا سینگ وزیر کشور هند در جلسه پرسش و پاسخ پارلمان این کشور موسوم به لوک سبها گفت: دولت در نظر دارد تا ظرفیت تولید انرژی هسته‌ای را در طول مدت 10 سال به سه برابر افزایش دهد.

وی اعلام کرد مکان های جدیدی برای ایجاد نیروگاه ها در نظر گرفته شده تا انرژی تولید شود که می‌تواند منبع عظیمی برای تامین نیازهای انرژی باشد.

سینگ اضافه کرد: با توجه به برنامه انرژی هسته‌ای دولت در نظر دارد تا نیروگاه های جدید را در مناطقی که پیش از این تحت پوشش نبودند ، ایجاد کند.

وی در رابطه با پروژه انرژی هسته‌ای کودانکولام در تامیل نادو گفت:‌ قرار است واحد دوم این نیروگاه در ماه مه به کار انداخته شود واحد یک در ماه ژانویه عملیاتی شد.
منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :