صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۳۴۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵
تیم فوتبال نفت تهران قصد دارد در بازی با ذوب‌آهن یکدست مشکی‌پوش شود.

به گزارش بولتن نیوز؛ نفت تهران در نظر دارد در بازی روز یکشنبه هفته آینده خود با ذوب‌آهن با لباس یکدست مشکی و درج عکس اکبر دارستانی روی پیراهن بازیکنان به جای لوگوی این باشگاه به میدان برود.

مسئولان باشگاه نفت این درخواست خود را به سازمان لیگ ارائه خواهند داد تا با موافقت آنها و برای همدردی با خانواده مرحوم دارستانی این اتفاق رخ دهد.

دیدار نفت تهران - ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر روز یکشنبه ۱۶ اسفند برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: نفت ، مشکی ، لیگ برتر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :