صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۳۴۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴
تنیس روی میز قهرمانی جهان - مالزی
تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران به چهارمین برد خود در مسابقات قهرمانی جهان دست یافت.
به گزارش بولتن نیوز؛ تیم بانوان ایران صبح امروز (سه‌شنبه) در آغاز روز سوم از مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان در مالزی به مصاف فیلیپین رفت و این حریف آسیایی را ۳ بر صفر مغلوب کرد.

در این بازی محجوبه عمرانی ۳ بر صفر، ندا شهسواری ۳ بر صفر و مریم صامت ۳ بر ۲ حریفان مقابل خود را شکست دادند تا چهارمین برد پیاپی تیم تحت هدایت سیما لیموچی رقم بخورد.

صامت که سومین بازیکن ایران شرکت کننده در این رقابت بود، ۲ ست اول را با اقتدار پیروز شد اما ست‌های سوم و چهارم را با نتایج مشابه ۱۱ بر ۹ باخت. او در ست پنجم جدال نزدیکی با حریف فیلیپینی داشت و در نهایت ۱۷ بر ۱۵ به برتری دست یافت.

تیم ایران که با چهار برد و ۸ امتیاز در صدر گروه K در دسته سوم قرار دارد، فردا در پنجمین و آخرین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف ونزوئلای ۷ امتیازی می‌رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :