صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۳۴۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
بر اساس گزارش های موجود و آمارهای گرفته شده از فعالان بازار سیم‌کارت، مردم کشورمان در ماه های اخیر استقبال خوبی از نسل چهارم شبکه موبایل یا همان ۴G کرده اند و به نظر می رسد بیشتر کاربران در حال مهاجرت از ۳G به ۴G می باشند.

به گزارش بولتن نیوز ، بر اساس گزارش های موجود و آمارهای گرفته شده از فعالان بازار سیم‌کارت، مردم کشورمان در ماه های اخیر استقبال خوبی از نسل چهارم شبکه موبایل یا همان ۴G کرده اند و به نظر می رسد بیشتر کاربران در حال مهاجرت از ۳G به ۴G می باشند.


چند ماهی از ارائه سیم‌کارت‌های ۴G که با عنوان USIM وارد بازار شدند می‌گذرد و حال فعالان بازار از افزایش استقبال مردم از سیم‌کارت‌های نسل ۴ خبر می دهند.نسل چهارم خدمات ارتباطی که به گفته کارشناسان مختلف به دلیل کم بودن دستگاه‌هایی که ۴G پشتیبانی کنند پیش از این کمتر مورد استفاده کاربران اینترنت موبایل قرار داشت اکنون به نظر می‌رسد وارد فاز جدیدی شده است.اما درباره امکان دسترسی به نسل ۴ ارتباطی درحال حاضر هر سه اپراتور تلفن همراه کشور در شهرهای مختلف به ارائه این خدمات پرداخته‌اند و مشترکان در این شهرها می توانند در صورت دسترسی به دستگاه ساپورت کننده ۴G از اینترنت نسل چهار استفاده کنند.

پیش از این وزیر ارتباطات اظهار امیدواری کرده بود که تا پایان سال آینده تمام شهرهای بزرگ کشور دارای اینترنت ۴G (نسل چهارم اینترنت) شوند.محمود واعظی در عین حال از دسترسی شهروندان ۴۶۰ شهر کشور به اینترنت ۳G و ۱۶۰ شهر به اینترنت ۴G خبر داده بود.

برچسب ها: 3G ، 4G ، سیم کارت

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :