صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۳۳۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳
دیدار آغازین هفته بیست و هفتم سری آ ایتالیا با برتری رم مقابل امپولی در روزی که توتی روی نیمکت حضور داشت به پایان رسید.

به گزارش "بولتن نیوز"، دیدار آغازین هفته بیست و هفتم سری آ ایتالیا از ساعت 20 و 30 دقیقه با مصاف امپولی و رم برگزار شد.

این دیدار که به میزبانی امپولی برگزار شد در نهایت با برتری 3 بر یک شاگردان رم خاتمه یافت.

برای میهمان الشعراوی 2 گل در دقایق 5 و 74 و پیانیچ در دقیقه 27 گلزنی کرد تک گل میزبان را اروین زوکانویچ (گل به خودی) در دقیقه 22 وارد دروازه رم کرد.

توتی کاپیتان گرگ‌ها که در هفته‌های اخیر با اسپالتی مشکلاتی داشت این یدار را از روی نیمکت دنبال کرد.

با این پیروزی رم با 53 امتیاز در مکان سوم و امپولی با 34 امتیاز دهم است.

منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: توتی ، رم ، امپولی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :