صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۳۳۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸
در مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم همایون بهزادی آخرین وصیت او توسط پسرش ادا خواهد شد.
به گزارش بولتن نیوز؛ علی بهزادی اعلام کرد، پدرم گفته بود تمام کسانی که بعد از مرگ من به سرخاکم می‌آیند من و همدیگر را حلال کرده و اگر من را دوست دارند همدیگر را ببخشند و با هم آشتی کنند. او که در آخرین روزهای حیاتش عامل آشتی دادگان و مصطفوی و خوردبین و حمید درخشان بود، به انجام این نقش بزرگوارانه علاقه زیاد داشت.

علی بهزادی ادامه داد: از آقایان کاشانی و کلانی در مراسم روز چهلم دوستانی که از هم گله‌مند هستند را به خواهش پدرم و برای شادی روح او با هم آشتی دهند. 

مراسم چهلمین روز درگذشت همایون بهزادی روز 12 اسفند برگزار خواهد شد و مدعوین حاضر در مراسم اهالی فوتبال هستند که توسط علی بهزادی به این مراسم فراخوانده شده‌اند.


منبع: ورزش 3
برچسب ها: وصیت ، بهزادی ، حلالیت

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :