صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۳۳۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷
سرمربی سیاه جامگان روز گذشته در دفتر سازمان اوقاف و امور خیریه حاضر شد و ملکی را در محله جوادیه به سازمان اوقاف و امور خیریه وقف کرد.
به گزارش بولتن نیوز؛ فرهاد کاظمی بیش از یک دهه در محله جوادیه ملک شخصی خریداری کرده بود که در آن همه سال و در تمام مراسم ها پذیرای هیئت‌های زینبیه بود که سرانجام این ملک شخصی به سازمان اوقاف و امور خیریه وقف شد. او با این کار سعی کرده سهمی در سوگواری این بانوی بزرگوار و دیگر ائمه معصوم داشته باشد.
منبع: ورزش 3
برچسب ها: فرهاد کاظمی ، وقف ، خیریه

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :