صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۳۳۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
ستاره کلمبیایی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: انگیزه زیادی برای درخشش دارم و برای گل زدن به اتلتیکومادرید در دربی آماده‌ام.

به گزارش بولتن نیوز؛ خامس رودریگس در نشست خبری عصر روز گذشته خود گفت: به ریاضیات معتقدم و شک ندارم که رئال مادرید هنوز هم در کورس قهرمانی است، اگر اتلتیکومادرید را شکست دهیم گامی بلند و اساسی به سمت بارسلونا برداشته‌ایم. البته بازی سختی است و هیچ تضمینی برای پیروزی ما در دربی مادرید وجود ندارد.

وی ادامه داد: برای باز کردن دروازه اتلتیکومادرید لحظه شماری می‌کنم و معتقدم که اگر زیدان به من هم میدان بدهد توانایی‌های خود را نشان خواهم داد.

دربی بزرگ مادرید شنبه 8 اسفند به ساعت 18:30 کلید خواهد خورد.

منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: خامس ، اتلتیکو ، کلمبیایی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :