صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۳۱۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱
مراسم گشایش فروشگاه جدیدی از فروشگاه‌های اقلام بایرن روز گذشته در مونیخ برگزار شد.
به گزارش "بولتن نیوز"، عصر روز گذشته کارل هاینس رومنیگه ،نایب رئیس بایرن، به همراه یورگ واکر ،مدیر بخش تجاری این باشگاه، و جروم بواتنگ روبان قرمز افتتاح رسمی یک فروشگاه و نمایشگاه جدید اقلام بایرنی برای هواداران را که در مرکز این باشگاه واقع شده است قیچی کردند. 



رومنیگه در اینباره گفت:" مفتخریم که یک فروشگاه جدید را برای هواداران راه‌اندازی کردیم و خوشحالیم که بدین وسیله می‌توانیم بیش از پیش از حضور آنها استقبال کنیم و در خدمتشان باشیم."
یورگ واکر هم گفت: بعد از افتتاح فروشگاهمان در اوبرهاوزن، برای ما بسیار مهم بود که در اسرع وقت برای هواداران مونیخی‌مان هم در خانه بایرن فروشگاهی دایر کنیم (البته فروشگاه قدیمی و کهنه‌ای وجود داشت، اما آن را از نو ساختیم). بر اساس این الگو قصد داریم تا اواسط سال جاری در فرودگاه مونیخ هم شعبه افتتاح کنیم."



گفتنی است فروشگاه مذکور در مساحتی بالغ بر دویست و پنجاه متر مربع واقع شده و طراحی داخلی کاملا متفاوتی دارد و بازیکنان باواریایی هم موقع ورود مشتریان از طریق مانیتور فروشگاه به آنها خوش‌آمد می‌گویند.


منبع: ورزش 3
برچسب ها: بایرن ، مونیح ، رومنیگه

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :