صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۲۸۷۱۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷
زیبایی بعضی از تصاویر به حدی است که شما را گیج می کند که آیا تصویر رو به رو واقعی است یا تکنولوژی جدید، دستی بر آن دارد.
به گزارش بولتن نيوز به نقل از توريسم آنلاين، سرزمین 50 ایالتی آمریکا دارای هزاران گوشه و کنار زیبا و رازآلود است.

هر 50 ایالت این کشور از تمام مواهب طبیعی کوه و دشت های وسیع و آبهای زیبا ،جنگلهای انبوه و سواحل تماشایی بهره برده است.

در ادامه 15 عکس باورنکرنی از زیبایی های این سرزمین را مشاهده می کنید:

دریاچه "ریلفوت" در تنسی قرار دارد.در این منطقه علاوه بر زیبایی دریاچه درختان مخروطی "سَرو مرداب" حالت رمزآلودی به آن بخشیده اند.در ماههای ژانویه و فوریه هزاران عقاب سر سفید به این ناحیه سفر می کنند.

جزیـــــره "کامبرلند" ،جورجیا که برای داشتن اسب های وحشی و سواحل بکر شهرت دارد.

"دویلز دین" در فلوریدا گوهر پنهان و چشمه زیرزمینی تاریخی است که امکان غواصی در آن فراهم شده است.

بزرگترین رودخانه و باتلاق آمریکا به نام "Atchafalaya" است که در حدود 140 مایل در لوئیزیانا کشیده شده است.

تنگه "تالولا" در جورجیا به خاطر داشتن آبشارهای کوچک و زیبا مشهور است.

عاشقان عکاسی در ساحل حتما باید به ساحل زیبای "دریفت وود" سفر کنند.

قدمت درخت "فرشته بلوط" بین 400 تا 500 سال تخمین زده شده است.این درخت در کارولینای جوبی قرار دارد.

رود ملی "بوفالو" در حدود 150 مایل در طول "آرکانزاس" کشیده شده است.

تماشای غروب فلوریدا در منطقه "ناپلز پییر" مورد علاقه عکاسان زبردست سلام و خداحافظی خورشید است.

"همیلیتون" استخری طبیعی در آستین است.

عکس فوق گویای زیبایی نقطه "ویتیکر" در آرکانزاس است که به جنگلهای انبوه مشرف است.

دشت گل های "بلوبنت" در تگزاس اواسط مارچ تا آوریل به گل می نشیند.

پارک ملی "بلو ریج" به طول 469 مایل میان کارولینای شمالی و ویرجینیا کشیده شده است.

آب آبشار شیشه ای در کارولینای شمالی از "اشویل" سرازیر می شود.

پارک ملی "پرویدنس کنیون" از عجایب طبیعی جورجیا محسوب می شود.




برچسب ها: عكس ، عجيب ، گيج

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
اصلا زیبا نیست ، هر جایی از عالم که در آنجا کلمه لا الله الا الله طنین انداز نشده بی روح و بدون کاریزمای حیات است ، تخریب جهان توسط مردمان همین مناطق انجام میشود و کشتار و نژاد پرستی توسط ساکنان این مناطق انجام میشود ، شاید در ظاهر زیبا به نظر آید اما خوب نگاه کنیم محل رفت و آمد شیاطنین را در این محلها میشود به وضح دید ، آنهایی که انکار میکنند در پاسخم بگویند اگر اینطور نیست پس چرا ساکنان این مناطق بسیار شیطان زده و حاکمانش فیری میسن شیطان پرست و نژاد پرست و اهل کشتار هم نوعان خود هستند ؟؟؟!!! زنده باد ایران ، زنده باد بوی خاک وطنم ، زنده طبیعت چهار فصل ایران که حسرت درکش بر قلب تمام جهان خواران مانده است و کسی از مسئولین هم همت و تمایل نشان دادن زیبایی آنرا به دنیا ندارند تا صد برابر نفت پول حاصل کشور کند ، شاید اونجور دیگه توسط بعضی ها دلیلی برای ترساندن مردم از تحریمها و زانو زدن در مقابل آمریکا حس نمیشد ، یک لحظه تنفس در کنار مرقد مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا المرتضی علیه السلام را به دنیا نمیدهم ، به امید خدا دیر نیست که تمام جهان زیر پرچم لا اله الا الله و محمد رسول الله و علی ولی الله به پاکی و روشنایی رود ، به امید درک جهانی بر پایه اسلام حقیقی نه اسلام مصلحتی !!!
ناشناس
|
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
ایران عزیزما بینهایت مناطق زیباتر از اینجاها رو داره.
ناشناس
|
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
درود بر این ناشناس!
حمید
|
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
اینجا خوشکل نیس همونجا هم خدا افریده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :