صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۲۸۱۶۸
تعداد نظرات: ۱۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
شوخی حامد بهداد با باران کوثری در حاشیه نشست خبری جشنواره فیلم فجر 34 را مشاهده نمایید.

حامد بهداد و باران کوثری در نشست خبری فیلم "هفت ماهگی"

باران کوثری در جلسه نقد فیلم «هفت ماهگی» سوت زد . شوخی حامد بهداد با باران کوثری در حاشیه نشست خبری جشنواره فیلم فجر 34 را مشاهده نمایید.

حامد بهداد در جشنواره فیلم فجر
باران کوثری در جشنواره فیلم فجر

برچسب ها: شوخی ، بهداد ، جشواره

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
این دونفر از این حرکات جلف و زننده زیاد انجام میدن..واقعا جای تبریک داره به آقای جهانگیر کوثری و خانم پوران درخشنده..
پاسخ ها
ماندا
| |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
البته رخشان بنی اعتماد نه پوران درخشنده
ناشناس
| |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
آقای ناشناس جلف خود ت ..
ناشناس
|
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
این اقا جوگیره کلا...
ناشناس
|
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
اینروزها شرم و حیا برای عده ای واژه ای کاملأ بی معناست.
Maryam
|
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
خداييش تو سريال دندون طلا خوب درخشيدن مخصوصا حامد
ناشناس
|
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
به جای این کارا یک مقدار به مردم هنر یاد بدید نه جفنگ. تمام سینمای ایران از کیفیت خالی شده
ناشناس
|
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
نامزدن؟؟؟ خيلى راحتن؟؟ معلومه هنرمندا ازازادى زيادى برخوردارن؟؟ قبلا اين كارابر خلاف نرم هاى اخلاقى جامعه بود امروزه اما ارزش شده! جالبه يعنى خانم دراز گوشند، شاخ دارن! اين شاخ گذاشتن ها مخصوص فرهنگ امريكايى هستش!
نیما
|
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
هرچند بازیگر فقط شهاب حسینی اما چه اشکالی داره بابا بیکارین شماها هم!!!
صحرا
|
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
خوب به ما چه که هزینه درمان باران کوثری، حامد بهداد پرداخت می کند.
مگر ما وکیل مردم هستیم.

مگر ما سازمان بازرسی هستیم که با وجود ثروت پدر و مادر باران سوال از چرایی این کار داشته باشیم.

در کل برای همه ما وقار و متانت امری پسندیده است. اما جناب بهداد در کل مرد شریفی هستند.
ناشناس
|
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
اینها نشانه غرور و سرمستی است که البته به زودی تبدیل به نکبت خواهد شد
ناشناس
|
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
رفتار هردوشون شبیه یک بازیگر هنرمند مثلا ستاره نیست.حداقل در حد سنشون هم نیست.حالا ادب اسلامی پیشکش، ادب اجتماعی رو هم نمی دونن؟ شبیه بچه های 10 12 سالست حرکاتشون.
ناشناس
|
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
امیدوارم زمانی برسه که زود قضاوت کردنها و پچ پچ کردنها به عنوان زشت ترین کاری تلقی بشه که یک فرد میتونه داشته باشه
علیرضا
|
|
۰۶:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
واقعا برا خودم متاسفم که اینها هنرمندای کشورمون هستند خانم کوثری بعد حمایتتون از زندانیهای سیاسی که تو سالهای 78 و 88 فتنه به پا کردن فهمیدم هدفتون از ازادی چیه چقدر مظلوم ازادی که بازیچه شما شده
علیرضا
|
|
۰۶:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
واقعا برا خودم متاسفم که اینها هنرمندای کشورمون هستند خانم کوثری بعد حمایتتون از زندانیهای سیاسی که تو سالهای 78 و 88 فتنه به پا کردن فهمیدم هدفتون از ازادی چیه چقدر مظلوم ازادی که بازیچه شما شده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :