صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۲۷۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷
سرمربی تیم صبای قم با حضور در کنار سارا عبدالمالکی ضمن دیدار با او، وضعیت درمانی اش را از پزشکان جویا شد.
به گزارش بولتن نیوز؛ سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس که در این فصل به همراه صبای قم موفق به کسب نتایج خوبی شده، امروز با حضور در بیمارستان از سارا عبدالمالکی، دختر راگبی باز که با سانحه مواجه شده دیدار کرد. بغض علی دایی در کنار بستر این ورزشکار از لحظات دیدنی و احساسی بود که کمتر او را در این شرایط دیده بودیم. 



سرمربی صبای قم با حضور در بیمارستان آسیا از نزدیک شرایط درمانی راگبی باز جوان کشورمان که این روزها به دلیل ضایعه نخاعی ناشی از تصادف بستری است، جویا شد.
منبع: ورزش 3

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :