صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۲۶۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷
سرمربی چلسی به تمجید از عملکرد درخشان اسکار در جریان دیدار مقابل ام کی دونز پرداخته است.
به گزارش "بولتن نیوز"، چلسی شب آسانی را مقابل ام کی دونز در اف ای کاپ تجربه کرد و توانست با نتیجه 5-1 این تیم را شکست دهد. گاس هیدینک سرمربی هلندی چلسی پس از این دیدار به تمجید از نمایش اسکار پرداخته است. اسکار در این دیدار توانست هتریک کند.

هیدینک گفت:" اسکار با لبخندی روی لبانش بازی کرد و این دقیقا همان مسئله ای است که من همواره از او و دیگر بازیکنان تیم خواسته ام. از نمایش تیم راضی و خوشحال هستم. مقابل تیم های بزرگ باید به خوبی متمرکز باشید اما در چنین دیدارهایی باید آمادگی ذهنی بالایی داشته باشید.

از بازیکنان پیش از این پرسیده بودم که فصل گذشته چگونه توانستند عنوان قهرمانی را کسب کنند؟ از آن ها خواستم به همان روحیه فصل گذشته خود بازگردند و همان توانایی ها را نشان دهند."
منبع: ورزش 3
برچسب ها: هیدینک ، اسکار ، چلسی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :