تنها هدیهای که دولتش به او داد «یک سر دیس» بود؛ به پاس رهبری دیپلماسی ایرانی در مذاکرات با قدرتهای بزرگ، که نتیجه آن ورود ایران به باشگاه هستهای و رفع محاصره اقتصادی بود.
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
آب وقتی ازسرچشمه زلال باشدانسان خودرا ملزم به حفظ پاکی میداندوآنرا گل آلودنمیکندواگرحیوانی آنراگل آلودکردآب زلال کدورت وناپاکی ها راپاک خواهدکرد.شاخص مسئولین نظام پاکی وتقوی است غیرازاین باشد جای تامل است این شاخص یک وجه اشتراک بین مسئولین ازهرجناح وگروه درایران وازبرکات انقلاب اسلامی است.
ناشناس
|
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
البته مردم ما خیلی فهیم و با شعور هستند و این سخنگوی دولت اوباماست که از بی شعوری رنج میبره و گفته: اگر ایران بخواهد به حالت قبل از مذاکرات باز گردد، دیگر نه اراک دارد، نه 19 هزار سانتری فیوژ و نه 7 تن اورانیوم غنی شده که بر اساس آن بخواهد مذاکره کند!!!
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
خوب دوباره می سازیمشون تازه اینبار طبق قانون مجلس به قنای 90 درصد باید برسیم .ایشاالله بعدشم..