صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۲۱۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱
گاس هیدینک، سرمربی چلسی، پس از پیروزی 2-0 تیمش مقابل اکانثروپ یونایتد در جام حذفی، اعلام ‏کرد که از نمایش شاگردانش در این دیدار راضی نیست.‏
به گزارش "بولتن نیوز"، در این دیدار آبی ها خیلی زود با گل دیگو کاستا پیش افتادند اما در حالی که ‏موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتند، نتوانستند دروازه حریف را باز کنند. روبن لوفتوس چیک، ‏بازیکن تعویض چلسی، در نیمه دوم یک بار دیگر دروازه حریف کوچک شان را باز کرد تا در نهایت با ‏همین دو گل به پیروزی برسند. ‏
هیدینک به خبرنگاران گفت:" از نتیجه راضی هستم. در لیگ برتر رسیدن به رتبه چهارم دشوار است اما ‏اهداف دیگر ما، موفقیت در جام حذفی و چمپیونزلیگ است. ‏
این یک نتیجه خوب مقابل حریفی بسیار قدرتمند، به ویژه در ضربات آزاد است. ما شروع خوبی داشتیم ‏اما نتوانستیم کار را یکسره کنیم. ما فشار زیادی وارد کردیم اما در زدن ضربات نهایی کمی مغرور بودیم. ‏
وسوسه فرستادن تیم دوم وجود داشت اما با توجه به تجربه حذف زودهنگام فصل گذشته، این کار را ‏نکردم."‏
منبع: ورزش 3
برچسب ها: چلسی ، هیدینک ، اکانثروپ

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :