صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۲۰۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶
سئونگ وو لی، پدیده فوتبال کره، که به دلیل قوانین فیفا مجبور به ترک لاماسیا شد، با رسیدن به 18 ‏سالگی به بارسلونا برگشت.‏
به گزارش "بولتن نیوز"، براساس قوانین فیفا بازیکنان زیر 18 سال نمی توانند با باشگاهی خارجی ‏قرارداد امضا کنند و به همین دلیل "لی" مجبور شد سال گذشته به کره برگردد اما با رسیدن به 18 سالگی ‏به بارسلونا برگشت.‏
او که پیش از این برای تیم اول جوانان بارسا بازی می کرد، احتمالا بار دیگر برای این تیم به میدان می ‏رود؛ هرچند جرارد لوپز و لوئیس انریکه، سرمربیان تیم های اول و دوم بارسا شرایط او را زیر نظر ‏خواهند داشت.‏
انریکه در مورد او گفت:" لی مشکلاتی داشت؛ مانند همان مشکلی که قبلا برای سئونگ هو پایک به ‏وجود آمده بود و با مجازات غیرمنصفانه ای روبرو شد. بسیار مهم است که این بازیکنان بتوانند ورزشی ‏که دوست دارند را در سطحی که بارسا برای شان فراهم می کند، انجام بدهند."‏

منبع: ورزش 3
برچسب ها: بارسا ، لاماسیا ، وو لی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :