صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۲۰۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۰
دو تبهکار قدیمی با تجهیزات پلیسی در نقش مأمور به باجگیری از طعمه‌هایشان می‌پرداختند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از روزنامه ایران، سرهنگ حمیدرضا گل صباحی رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار داشت: با دستگیری دو مرد مأمورنما در سطح شهر کرج، تحقیقات برای مشخص شدن سایر جرایم متهمان آغاز شد. وی افزود:‌ این مجرمان که کلکسیونی از جرایم سرقت دارند سوار بر خودرو با استفاده از تجهیزات پلیسی در نقش مأموران با سد کردن راه طعمه‌هایشان بخصوص اتباع خارجی به بهانه حمل و نگهداری موادمخدر با دریافت پول از آنها باجگیری می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز تصریح کرد: با توجه به احتمال باجگیری از افراد بیشتری از سوی این تبهکاران بازپرس شعبه 26 دادسرای ناحیه 2 کرج، خواستار چاپ عکس آنان شد تا کسانی که در دام دو پلیس قلابی افتاده‌اند به پلیس آگاهی البرز در میدان طالقانی کرج مراجعه کنند.


منبع: روزنامه ایران
برچسب ها: پلیس ، قلابی ، تبهکار

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :