صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۱۷۱۲۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
نگران نباش و درگیر نشو!
بعد از مخالفت صدا و سیما با پخش مصاحبه ظریف، وزیر امور خارجه تلاش کرده فشار را از روی مجری نود بردارد.

به گزارش بولتن نیوز؛ اتفاق ویژه برنامه دیشب نود، ممانعت مدیران سازمان صدا و سیما با پخش مصاحبه عادل فردوسی‌پور و جواد ظریف بود. در روزهای گذشته، یکی از روزنامه‌های تندرو به شدت از برنامه نود بخاطر مصاحبه با وزیر امور خارجه انتقاد کرد و همین باعث شد مدیران صدا و سیما فعلا جلوی پخش این مصاحبه را بگیرند. سایت انتخاب، به نقل از یک منبع آگاه نوشته ظریف بعد از مطلع شدن از این ماجرا، بلافاصله به فردوسی‌پور اس‌ام‌اس می‌دهد و می‌گوید هیچ گلایه‌ای از این ماجرا ندارد: «شنیدم فشار آوردند، از طرف من هیچ نگران نباشید، پخش نشدن مصاحبه اصلا برای من مهم نیست. بی جهت درگیر نشوید.»

با توجه به انتشار عکس و اخبار مربوط به این مصاحبه، احتمالا مدیران سازمان صدا و سیما در هفته‌های آینده مجوز پخش آن را صادر می‌کنند اما فعلا ترجیح داده‌اند مقابل فشار رسانه‌های تندرو عقب‌نشینی کنند.

منبع: آی اسپورت

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
معلوم نیست این سایت ورزشیه یا سیاسی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
میخواستم بنویسم معلوم نیست این برنامه ورزشیه یاسیاسی اشتباهی نوشتم سایت.
ناشناس
|
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
رسانه های تندرو؟!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
اشتباهی منفی دادم
امیری
|
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
خوبه آقای فردوسی پور متن کامل مصاحبه با آقای ظریف رو در نشریات یا سایتهای اینترنتی چاپ نماید تا صدا وسیما هم متوجه بشه که اطلاع رسانی در انحصار آنها نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :