صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۱۶۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴
گاس هیدینک، سرمربی جدید چلسی، تایید کرد که قصد دارد دیدیه دروگبا را به استمفوردبریج برگرداند و ‏در کادر فنی اش به کار بگیرد.‏
به گزارش "بولتن نیوز"، دروگبا که در دو مقطع برای چلسی بازی کرد و از محبوبیت زیادی بین ‏هواداران این تیم برخوردار است، پیروزی روز گذشته آبی ها مقابل ساندرلند را از نزدیک تماشا کرد. ‏اکنون هیدینک تایید کرد که قصد بازگرداندن این ستاره ساحل عاجی به چلسی را دارد. ‏
او به خبرنگاران گفت:" خوشحالم که او اینجاست. در حال حاضر او هنوز با مونترال قرارداد دارد اما ‏قصدمان این است که او را اینجا داشته باشیم."‏
هیدینک همچنین در مورد بازگشت به چلسی گفت:" همه چیز خیلی سریع پیش رفت. آنها روز پنج شنبه با ‏من تماس گرفتند. اگر چلسی با تماس بگیرد و بگوید ما در شرایط بدی هستیم و تو می توانی بیایی، من ‏پاسخ می دهم بله. این یک چالش فوق العاده است.
منبع: ورزش 3
برچسب ها: هیدینک ، دروگبا ، چلسی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :