صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۱۵۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
گاسپار در واکنش به انتقادات مایلی‌کهن
مربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هر زمان رئیس فدراسیون اجازه دهد حرف‌هایم را خواهم زد.

به گزارش بولتن نیوز؛ دن گاسپار در پایان دیدار سایپا و استقلال اهواز در جمع خبرنگاران درباره اظهارات مایلی‌کهن، گفت: در خصوص اظهاراتی که علیه من شده است به دستور رئیس فدراسیون صحبت نمی‌کنم. من به تصمیم رئیسم احترام می‌گذارم و به هیچ عنوان اظهارنظری در خصوص اینگونه مسائل نخواهم داشت.

مربی تیم ملی کشورمان در واکنش به این سوال که آیا درخواست رئیس فدراسیون مبنی بر سکوت باعث ناراحتی او نشده است، تأکید کرد: نه من ناراحت نیستم چرا که از جایگاه خود اطمینان خاطر دارم و با اعتماد به نفس بالا کارم را انجام می‌دهم.کارنامه مربیگری من گویای همه چیز است. نمی‌دانم چرا در مورد من و تیم ملی این همه حساسیت وجود دارد اما بابت این موارد اصلاً ناراحت نیستم.

گاسپار در مورد مرخصی‌هایش خاطرنشان کرد: فعلاً در تهران هستم و بازی‌های لیگ را به اتفاق همکاران زیرنظر دارم. مرخصی یک مسئله شخصی است و در این مورد با کارلوس کی‌روش هماهنگی لازم را خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: تا زمانی که رئیس فدراسیون فوتبال اجازه نداده است دیگر حرفی نمی‌زنم و هروقت این اجازه برای من صادر شود آن وقت صحبت‌های خود را در خصوص همه مسائل انجام داده و دفاعیاتم را ارائه می‌دهم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: گاسپار ، مایلی کهن ، سکوت

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :