صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۱۵۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹
دربی امیدها
تیم فوتبال امید استقلال با شش گل تیم فوتبال امید پرسپولیس را شکست داد.
به گزارش بولتن نیوز؛ دیدار تیم‌های امید استقلال و پرسپولیس امروز از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهید اسماعیلی واقع در منطقه یافت‌آباد تهران و در حضور نزدیک به ۵۰۰ تماشاگر برگزار شد.

این مسابقه در نهایت با پیروزی ۶بر ۲ شاگردان علی سامره به سود استقلال به پایان رسید. گل‌های استقلال را عرفان بادی ۳۵ و شاهین رنجبر۴۵ و شاهین باقری ۵۰ و مرتضی وثوق ۶۵ و دوستی ۲گل( ۸۵ (پنالتی) و ۸۸ به ثمر رساندند. و دو گل پرسپولیس در دقایق ۷۸ و ۸۳ توسط سید حسین حسینی و امیر حسین قادری برای شاگردان شاه محمدی به ثمر رسید.

*قضاوت این مسابقه بر عهده آقای عرب‌براقی بود.

*ناصر محمدخانی، محمد پنجعلی،مرتضی فنونی زاده و رضا صادق‌پور مدیرعامل کنونی باشگاه راه‌آهن که تا هفته گذشته ریاست آکادمی استقلال را بر عهده داشت این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند.

*این پیروزی در حال به سود تیم استقلال رقم خورد که علی سامره یک بار دیگر با تیم امید استقلال پرسپولیس را شکست داده بود.

منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: دربی ، امیدها ، استقلال

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :