صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۱۴۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵
لوئیس فیگو، ستاره سابق رئال مادرید، تایید کرد از ماجرای دنی چریشف که باعث حذف رئال مادرید از ‏رقابت های کوپا دل ری شد، ابراز تعجب کرد.‏
به گزارش "بولتن نیوز"، رئالی ها در دیدار رفت مرحله یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری مقابل کادیز از ‏چریشف استفاده کردند؛ در حالی که این مهاجم اوکراینی فصل گذشته و زمانی که برای ویارئال بازی می ‏کرد، در این رقابت ها 3 اخطاره شده بود و نباید مقابل کادیز بازی می کرد.‏
این مسئله باعث شد تا فدراسیون فوتبال اسپانیا رئال را از این رقابت ها کنار بگذارد؛ حکمی که رئالی ها ‏در مورد آن فرجام خواهی کرده اند.‏
فیگو در این مورد گفت:" در زمان بازی من، فکر نمی کنم کسی مسئول این شرایط بوده باشد. حداقل من ‏اگر محروم می شدم، می دانستم که نباید بازی می کردم."‏
فیگو در انتخابات قبلی ریاست فیفا کاندیدا شده بود؛ هرچند پیش از انتخابات کناره گیری کرد اما در ‏انتخابات پیش رو اعلام نامزدی نکرد. او معتقد است که هنوز وقت دارد تا به این پست برسد:" در حال ‏حاضر من نامزد نیستم. همه به من گفتند که هنوز خیلی جوان هستم؛ بنابراین وقت دارم تا به این پست ‏برسم."‏

منبع: ورزش 3
برچسب ها: فیگو ، رئال ، کوپا دل ری

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :