صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۱۴۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵
پپ گواردیولا در آستانه دیدار شاگردانش مقابل دینامو زاگرب در کنفرانسی خبری شرکت کرد.

به گزارش"بولتن نیوز" پپ گواردیولا پیش از دیدار شاگردانش مقابل دینامو زاگرب در کنفرانسی خبری شرکت کرد و به صحبت پرداخت.

استراحت دادن به نویر و استفاده از سون اولرایش:

مانوئل نویر در تمام بازی ها برای بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان به میدان رفته است. او فردا استراحت خواهد کرد. سون اولرایش دروازه بان بسیار خوبیست. از کیفیت او آگاه هستم. او لیاقت فرصت بیشتر و بازی کردن را دارد. از اینکه او فردا بازی خواهد کرد خوشحالم.

وضعیت ریبری:

اینکه فرانک ریبری از ابتدا در ترکیب خواهد بود، یا در نیمه دوم به میدان خواهد رفت، هنوز مشخص نیست. اما مطمئنا او فردا بازی خواهد کرد.

دینامو زاگرب:

من پیش از بازی رفت نیز بازیکنان دینامو زاگرب را می شناختم. اما اکنون با نحوه بازی آنها آشنایی بیشتری داریم.


منبع: طرفداری
برچسب ها: گواردیولا ، ریبری ، دینامو

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :