صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۱۲۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷
مهدی هاشمی
مهدی هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون از حضور بازی خود در فیلم ˝ کاناپه˝ به کارگردانی کیانوش عیاری خبر داد و گفت: همکاری با کیانوش عیاری برایم ارزشمند است.
به گزارش بولتن نیوز، طی چند روز گذشته پروانه ساخت چند فیلم صادر شد که فیلم " کاناپه" به کارگردانی کیانوش عیاری هم جز این گروه از فیلم‌ها بود.

تا پیش از این خبرهایی مبنی بر حضور بازیگران سینما در جدیدترین فیلم عیاری به گوش می‌رسید تا اینکه مهدی هاشمی از حضور خود در این فیلم به هنرآنلاین گفت: بله صحبت‌هایی انجام شده که بعد از خواندن فیلمنامه و همکاری‌های گذشته با این کارگردان سینما، تصمیم گرفته‌ام تا در این فیلم هم به ایفای نقش بپردازم چرا که به واسطه تجربیات گذشته، همکاری با عیاری برایم ارزشمند است.

بازیگر نقش اصلی فیلم "خانه پدری" که هنوز اکران نشده است، در ادامه بیان کرد: هنوز نگارش فیلمنامه ادامه دارد و بعد زمان فیلمبرداری آن مشخص خواهد شد.

 آخرین حضور بازی هاشمی در فیلم "تراژدی" به کارگردانی آزیتا موگویی بود. این بازیگر باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون، در ایام ماه رمضان نیز با بازی در مجموعه "دردسرهای عظیم" روی آنتن تلویزیون بود.

 

انتهای پیام/
منبع: هنرآنلاین
برچسب ها: کاناپه ، عیاری ، هاشمی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :