صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۱۱۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
کرار جاسم این روزها در تهران است و با دوستانش از مناطق دیدنی پایتخت بازدید می کند.
به گزارش بولتن نیوز؛ کرار جاسم این روزها در تهران است.او آمده تا در جلسه با استقلالی ها درباره فسخ قرارداد و چگونگی دریافت مطالباتش حرف بزند.البته در روزهای گذشته هم استقلالی ها در اظهار نظرهای متفاوت اعلام کرده اند که نیازی به این بازیکن ندارند و جدایی اش از این تیم قطعی است.

کرا که در صفحه رسمی در اینستاگرام عکس های مختلفی می گذارد این بار تصاویری از برف بازی در ارتفاعات تهران را منتشر کرده است.

او که فعلا در تهران کاری ندارد به همراه یکی دو نفر از دوستانش به مناطق خوش آب و هوای پایتخت سر می زند و عکس هایش را در صفحه رسمی اش منتشر می کند.

این جدیدترین عکس های کرار از برف بازی در ارتفاعات پایتخت است.

 


منبع: خبر آنلاین
برچسب ها: کرار ، استقلال ، خوشگذرانی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :