صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۱۰۷۲۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
پس از انتقاد از دولت؛
حسین دهباشی مستند ساز و کارگردان فیلم تبلیغاتی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 1392 ، با انتشار یک نامه در اینستاگرام خبری برکناری خود را اعلام کرد.
گروه سیاسی: حسین دهباشی مستند ساز و کارگردان فیلم تبلیغاتی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 1392، با انتشار یک نامه در اینستاگرام خبری برکناری خود را اعلام کرد.



به گزارش بولتن نیوز، وی با انتشار تصویر فوق که حکم اخراجش پس از انتقاد از دولت است، نوشت: «...مُچّکریم»

دهباشی (متولد ۲۷ خرداد ۱۳۵۰ تهران) مستندساز ایرانی است که سال‌ها برای صداوسیما کار کرده و نیز از مسئولان اولیهٔ شبکه العالم و قائم مقام مدیرکل تولید آن بوده است.
 
دهباشی فارغ التحصیل رشته مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی است و سربازی خود را به عنوان مدیر مرکز تحقیقات در انجمن فیلمسازی دفاع مقدس در جایگاه مشاور معاونت امور بین‌الملل در بنیاد سینمایی فارابی گذرانده است.
منبع: بولتن نیوز
برچسب ها: دهباشی ، اخراج ، تبلیغاتی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
خب طبیعیه، تاریخ مصرفش تموم شده بنده خدا. انسان باید برای خدا کار کند و نه برای پیروزی یک فرد خاص و به دلایل باندی و سیاسی. در اینصورت باید منتظر چنین عواقبی هم بود. تازه نونت نبود آبت نبود از دولت انتقاد کردنت چی بود؟؟ مگه نمی دونی شعار این دولت چیه؟؟؟؟(زنده باد مخالف من) البته فقط شعارشه ها!! نه غلام
ناشناس
|
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
خدا بايد كار را درست كند .
ناشناس
|
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
طبیعیه دیگه . انتقاد کردی حالا باید بری به جهنم بی سواد !
ناشناس
|
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
یه جو خلاقیت در کاراش نداشت!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :