صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۰۹۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳
پروپیچ کم کم خودش را در ترکیب استقلال پیدا می‌کند.

به گزارش بولتن نیوز؛ پروپیچ مهاجم خارجی استقلال كه پیوستنش به این تیم با حاشیه‌هایی همراه بود، در بازی با فولاد یك گل آبی پوشان را زد. او در دقیقه 88 گل دوم استقلال را به ثمر رساند تا در چند دقیقه باقی مانده، خیال تیمش را بابت برد راحت كند.

پروپیچ البته بازیكن فیكس استقلال نیست. او درباره نیمكت نشینی خود به شماره روز یكشنبه خبرورزشی می‌گوید: « نیمكت نشینی را دوست ندارم اما اعتراض نمی كنم.» این مهاجم خارجی درباره گلی كه به فولاد زد هم می‌گوید: « بهترین هدیه برای مهاجم، یك پاس فوق العاده است.»

منبع: خبر آنلاین

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :