صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۰۹۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵
مهاجم خارجی استقلال به فكر زدن گل‌های بیشتر است.

به گزارش بولتن نیوز؛ پروپیچ بازیكن خارجی استقلال كه مقابل فولاد یك گل زد، پس از این مسابقه گفت: «بازی سختی داشتیم ولی توانستیم حریف را ببریم. خوشحالم كه گلزنی كردم. همه از مهاجمی كه وارد زمین می‌شود انتظار دارند گل بزند و من هم توانستم گل بزنم.»

او ادامه داد: «در یك صحنه‌ای نارنجك دستی به داخل زمین پرتاب شد اما بعد از آن متوجه شرایط ورزشگاه نشدم. من خوشحال می‌شوم كه موتور گلزنی‌ام روشن شود. خودم هم دنبال گلزنی بیشتر هستم.»

منبع: خبر آنلاین

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :