صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۰۹۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶
تیم پیام وحدت نیز پس از انتقال به مشهد دو نیمه شد.

به گزارش بولتن نیوز؛ منطقه خراسان، در حالی که تیم پیام وحدت پس از گذشت هفت هفته از لیگ دسته دو، به دلیل تصمیم هیات مدیره کاشمری این تیم مبنی بر تغییر سرمربی و نیز مدیرعامل، شیخ الاسلامی مالک باشگاه بر اساس بندی از پیش‌نویس قرارداد، یک طرفه تمامی اعضاء هیات مدیره را برکنار کرد و به مشهد آمد.

در حالی که قرار بود امروز تمرینات تیم با حضور آرمین رهبر در مشهد برگزار شود، اما در زمان تمرین تنها سه بازیکن بزرگسال تیم و مابقی بازیکنان امید پیام وحدت بدون حضور سرمربی تیم در محل حاضر شدند و از کادر فنی نیز مربی دروازه‌بانان حضور داشت.

اما در سمتی دیگر بازیکنان تیم پیام وحدت با حضور مجید حسینی‌پور مربی مشهدی تیم پیام وحدت به تمرین پرداختند. شیخ الاسلامی در واکنش به این موضوع عنوان کرد که قرارداد تمامی بازیکنان با وی بوده است و آن‌ها حق چنین کاری نداشته‌اند. آرمین رهبر نیز تلفن خود را خاموش کرده و برای پاسخگویی در دسترس خبرنگار ایسنا نیست.

با این شرایط، تیم پیام وحدت نیز در آستانه مسیر تیم منحل شده ابومسلم است که به دلیل مشکلات مدیریتی به دو نیم شد و با حضور عزیزی و چمنیان در دو زمین مجزا به تمرین می‌پرداخت، حالا پیام وحدت نیز به مشکلات مالکیتی برخورده است. شنیده می‌شود علی شیخ‌الاسلامی بابت گرفتن امتیاز تیم پیام وحدت باید مبلغی نزدیک به 140 میلیون تومان به مجید خرمی که در حدود 3 سال پیش با وی همکاری داشته است، پرداخت کند تا سهام باشگاه به طور کامل به نام شیخ‌الاسلامی شود.

حالا کاشمری‌ها با اطلاع از این موضوع می‌خواهند طوری اقدام کنند که از این پس آن‌ها طرف حساب شیخ‌الاسلامی باشند و با دو نیمه کردن تیم نشان دادند عزم جدی برای داشتن تیم در شهرستان کاشمر به هر قیمتی کرده‌اند.

منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :