صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۰۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴
یاگو فالکه وینگر رم به ستایش از قدرت تیمش پرداخت و تنها هدف جالوروسی را کسب عناوین قهرمانی دانست.

به گزارش"بولتن نیوز"یاگو فالکه که در تابستان از جنوا به رم پیوست همراه با تمش در رتبه سوم سری آ قرار دارد، ولی هدف تیمش را کسب قهرمانی می داند. این بازیکن اسپانیایی به Roma Radio گفت:

ما از قدرتمان اطلاع داریم. ما مجموعه بسیار خوبی داریم به همراه تعدادی بازیکن بسیار بزرگ. ما می خواهیم به روندی که در ماه گذشته داشتیم، ادامه دهیم و به سمت صدر جدول حرکت کنیم و هرآنگه که می توانیم پیروز شویم. من تصور می کنم که این هدف نهایی ماست.

گفتنی است فالکه در ده حضورش در ترکیب جالوروسی در فصل جاری سری آ، یک گل و دو پاس گل به نام خود ثبت کرده است.

منبع: طرفداری
برچسب ها: فالکه ، رم ، جالوروسی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :