صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۰۷۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
نمایندگان شرکت روس‌نفت روسیه برای سوآپ گاز، نفت‌خام و فرآورده‌های نفتی با مقام‌های نفتی کشورمان مذاکره کردند.
به گزارش بولتن نیوز، وزارت نفت اعلام کرده است که نمایندگان شرکت روس‌نفت، روز چهارشنبه به‌منظور مذاکره برای سوآپ گاز، نفت‌خام و فرآورده های نفتی به وزارت نفت آمدند و در این زمینه مذاکره کردند؛ قرار است با تشکیل کمیته‌ای، مذاکرات دو جانبه در این زمینه ادامه پیدا کند تا دو کشور بتوانند اقدام به سوآپ کنند.

بیژن زنگنه، وزیر نفت در دیدار ٢٩ مهرماه با الکساندر نواک، وزیر انرژی در تشریح محورهای مذاکرات نفت و گاز با همتای روس خود گفته بود: دو کشور در این زمینه امکانات خوبی دارند. ایران می تواند از روسیه در شمال ایران گاز، نفت خام و فرآورده های نفتی دریافت کند و در جنوب به مشتریان روسیه گاز، نفت خام و فرآورده های نفتی تحویل دهد.

معاون امور بین‌الملل وزیر نفت نیز یک هفته پس از آن دیدار با بیان این که مذاکرات سازنده و مفیدی بین وزیران نفت و انرژی روسیه در تهران انجام شده است، تصریح کرد: شرکتهای روسی بسیار علاقه مند به حضور در پروژه های ازدیاد برداشت و توسعه میادین نفت و گاز در ایران هستند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: روس‌ها ، نفت و گاز ، ایران

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :