صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۰۷۳۰۵
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۳
توضیح صدا و سیما درباره وضعیت علی ضیا و فیتیله ای ها
در حال حاضر دو کمیته به نام کمیته مجریان و کمیته تخلفات صداوسیما این پرونده ها را بررسی می‌کنند و امیدواریم که مشکل حل شود.
گروه فرهنگی: علی اصغر پورمحمدی درباره‌ی ممنوع‌التصویری علی ضیاء که به طور رسمی خبر آن از تلویزیون اعلام شد، ‌توضیح داد: اعلام این خبر در اخبار سیما اشتباه بود و قرار نبود به شکل علنی آن هم به این شدت اعلام شود اما این اتفاق افتاد.


 
به گزارش بولتن نیوز، معاون سیما در ادامه درباره‌ی روند پیگیری وضعیت فیتیله‌ای‌ها و علی ضیاء و همچنین اینکه چه زمان به تلویزیون باز خواهند گشت، توضیح داد: در حال حاضر دو کمیته به نام کمیته مجریان و کمیته تخلفات صداوسیما این پرونده ها را بررسی می‌کنند و امیدواریم که مشکل حل شود.
 
وی سپس گفت: درباره زمان بازگشت علی ضیاء و فیتیله‌ای‌ها به تلویزیون، کمیته رسیدگی به تخلفات مشخص خواهد کرد که چه زمان این اتفاق خواهد افتاد.
 
پورمحمدی همچنین در ادامه درباره سریال‌های نوروزی تلویزیون و مجموعه «پایتخت»‌ که آیا برای نوروز ۹۵ ساخته خوهد شد؟ اعلام کرد: «پایتخت ۵» را در نوروز ۹۵ نداریم، اما همان گروه قرار است برای رمضان سال آینده سریال جدیدی را بسازند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
علی
|
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
با سلام،
جناب پور محمدی !
قرار مان هم این نیست که یک برنامه خنک و سخیف "سیما"یی ، سیمای نامناسبی را از فعالیت های فرهنگی بدست دهد و هزینه های اجتماعی زیادی بر کشور تحمیل فراهم آورد.
ناشناس
|
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
اینهمه به زبان های مختلف داره برنامه طنز ساخته میشه، لُری ، شمالی، کُردی، فارسی ،قُمی ،. ......
اگه قرار باشه که به کسی بَر بخوره باید به همه ی این اقوام بَر بخوره!!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
به فرهنگ و بزرگ اندیشی اون آدم ها هم بستگی داره
علی
| |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
با سلام،
جناب ناشناس 12:03 !
نظر شما به آن هزل هایی که در مورد مردمان کشورتان از سوی برخی بی خبران نقل می شود چیست ؟
ضرورت دارد که "سیما" بعنوان یک رسانه ملی در فرهنگ سازی ها الگو باشد .
ادب مرد ، به ز دولت اوست .
ناشناس
| |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
با سلام ،
زبان ها و گویش های مورد اشاره ، از آن چنان غنی و لطافت های بیانی زیبا برخوردار هستند که واقعا برای توصیف هر مطلبی در هر قالب ادبی و اجتماعی از توانمندی های لازم برخوردارند.
موضوع اصلی این است که آن برنامه پخش شده برخوردار از هیچ ارزش اجتماعی و تربیتی نبوده است.
reza
| |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
جالبه آقای ناشناس 14:19 بزرگ اندیشی یعنی فرهنگ داشتن.
بزرگ اندیشی یعنی فرهنگ ضد نژادپرستی...
ناشناس
| |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
توهین خیلی بدی بود فرچه توالت بجای مسواک من یادم نمیاد هیچ قومی به اینصورت تحقیر بشه محرومیت اینها میتونه اب سردی بر دل اذریها و اونهایی که با نژاد برستی مخالفن باشه و ختم غائله باشه
ناشناس
|
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
با سلام ،
رسانه ملی ، بایستی در خدمت مردم کوچه و بازار باشد نه اینکه خود کوچه بازاری باشد !
علی
|
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
با سلام،
چه قدر خوب است که جناب پور محمدی در مسند معاونت سیما ، از ابواب جمعی برنامه ساز آن رسانه ملی بازخواست می کردند که :
- با تهیه و پخش آن برنامه چند دقیقه ای چه "پیام"ی را می خواستند به بینندگان خود منتقل کنند ؟
- آیا برای انتقال "پیام" خود، حتما لازم بوده است از گویش یکی از قومیت های کشور استفاده شود ؟
اعلام این مطلب که کمیته های تخصصی برای بررسی ابعاد و دلایل تخلف تشکیل شده جای تشکر دارد و انتظار است که نتایج به اطلاع عموم رسانیده شود.
ناشناس
|
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
باید یه مجری مانند ضیا را ممنوع التصویر کرد تصمیم کاملا درستی بود
شهریار
|
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
واقعا جای تاسف داردفیتیله ای هاسالهاست مردم راشادمیکنندحالایه شوخی هم کرده اندمگرچه میشود.؟
اشنا
|
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
ادمی که با پول بیت المال و بدون نوبت میره ج واجب که مردم بیست سال منتظرند وبعدش هم میاد میره قاطی این بی حجاب ها سبک بازی در میاره به جای ممنوع التصویری باید ممنوع الیاد بشه.بی جنبه .میزاشتی موهات بلند بشه بعد بری ..
سارا
|
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
ده قرن که همین رو میگن این چه جور تخلفی هست که اینقدر طول می کشه تا بررسی بشه انصافه که علی ضیا رو با اون هنرمندانی که کشف حجاب می کنند و آبروی هرچی ایرانی هست رو میبرند یه جور برخورد کنید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :