صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۰۶۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳
ملکه رنجبر:
ملکه رنجبر گفت: اگر گفتم که این روزها کسی به یادم نیست، این موضوع به مسولین فرهنگی مربوط بوده نه اعضای خانواده خودم.
به گزارش بولتن نیوز، این بازیگر که مدتی است بیمار شده در گفت‌وگویی با بیان اینکه در 2 تا 3 ماه گذشته، اصلا مصاحبه‌ای نداشته است، ادامه داد:مدیران موسسه هنرمندان پیشکسوت به عنوان اعضای خانواده من به حساب می‌آیند.

وی همچنین اضافه کرد: با اینکه شرایط بیماری من در نواسان قرار دارد و گاهی رو به وخامت می‌گذارد این موسسه همواره پیگیر وضعیت من بوده و با مدیران موسسه هنرمندان پیشکسوت، هر بار در قالب‌های مختلفی همچون برنامه‌های عیادت در بیمارستان، ملاقات در منزل،تجلیل‌ها، جشن‌های زادروز و ... ارتباط مستمر دارم.

رنجبر همچنین با یادآوری عیادت مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی و تشکر از کسانی که در این مدت بیماری به ملاقات وی رفته‌اند،خاطرنشان کرد:بالاخره موسسه هنرمندان پیشکسوت از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حد بضاعت و توان خود در رسیدگی به وضعیت هنرمندان پیشکسوت انجام وظیفه کرده است، ولی مسولین فرهنگی نباید به خاطر وجود این موسسه خیال خود را راحت کنند و از توجه به هنرمندان غافل شوند.

منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :