صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۰۵۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
درک بائرمن،سرمربی تیم ملی کشورمان با حضور در فدراسیون ایران به مدت چهار سال با مسئولین به توافق رسید.
به گزارش بولتن نیوز؛ این مربی که قبل از جام ملتهای آسیا هدایت تیم ملی را بر عهده گرفته بود و با این تیم به مقام سومی قاره کهن دست یافته بود،امروز به تهران بازگشت تا برای آینده کاری خود نشستی را با محمود مشحون برگزار کند.

در نشست دو ساعته مسئولین فدراسیون درک بائرمن با مشحون به توافق رسید تا به مدت چهار سال بسکتبال ایران را تحت نظر بگیرد.

او باید در اولین گام تیم ملی را برای حضور در انتخابی المپیک در تیرماه سال آینده آماده کند.بدین ترتیب تمام شایعاتی که حضور او را در تیم باشگاهیی شیمی در ارتباط داد کنسل و این مربی هیچ ارتباطی با سایر باشگاهها ندارد.ضمن اینکه با این قرارداد رسما" مطالبی که روی سایت روسی مبنی برپیوستن این مربی مطرح شده بود و این مربی آلمانی آن را رد کرده بود هم منتفی شد.

منبع: خبر آنلاین
برچسب ها: بسکتبال ، شایعات ، بائرمن

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :