وحید طالبلو دروازهبان آبیپوشان می گوید قبل از دربی به برد شیرینی دست پیدا کردند.
به گزارش بولتن نیوز؛ از میکسدزون ورزشگاه فولادشهر طالبلو گفت: بازی سختی بود و برد شیرینی قبل از دربی به دست آوردیم، نیاز به این 3 امتیاز داشتیم تا در صدرجدول خودمان را حفظ کنیم. خدا را شکر همه چیز خوب پیش رفت و موفق شدیم به پیروزی برسیم. مقابل سپاهان در اصفهان بازی کردن خیلی سخت است، پیشبینی این نتیجه هم سخت بود و فکر می کنم بچه ها بسیار خوب بازی کردند.
وی ادامه داد: ایام خوبی را با م حرم نویدکیا در تیمملی داشتم به همین دلیل ابتدای بازی با او خوش و بش کردم.