صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۰۲۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴
تورنمنت آزاد تکواندو - قزاقستان
دو تکواندوکار ایران در تورنمنت آزاد تکواندوی قزاقستان از دور رقابت‌ها حذف شدند.

به گزارش بولتن نیوز؛ و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، دومین روز از تورنمنت آزاد قزاقستان (G1)، امروز (دوشنبه) با مبارزات تکواندوکاران اوزان 63- و 68- کیلوگرم پیگیری شد که بهنام اسبقی و فرزاد ذوالقدری نمایندگان کشورمان در وزن چهارم بودند.

بهنام اسبقی، تکواندوکار وزن 68- کیلوگرم کشورمان، پس از اینکه در مبارزه اول مقابل نماینده قزاقستان و به دلیل ضربات خطا و مشت این تکواندوکار به صورتش از ناحیه بینی با آسیب و شکستگی مواجه شده بود، در مبارزه دوم باوجود درد شدیدی که داشت رو در روی نماینده روسیه قرار گرفت و در امتیاز طلایی نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. اسبقی پس از این مبارزه بلافاصله راهی بیمارستان شد. نماینده کشورمان در مبارزه اول با نتیجه 22 بر 7 تکواندوکار قزاق را از پیش رو برداشته بود.

همچنین فرزاد ذوالقدری دیگر نماینده کشورمان در این وزن پس از پیروزی 14 بر 4 مقابل نماینده قزاقستان در ادامه برابر تکواندوکار اردن شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

تیم ملی ایران، فردا (سه‌شنبه) و در سومین روز بازی‌ها نماینده‌ای ندارد و امید عمیدی تکواندوکار وزن 87- کیلوگرم کشورمان به عنوان آخرین نماینده ایران روز چهارشنبه (6 آبان ماه) برروی شیاپ‌چانگ می‌رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: تکواندو ، اسبقی ، ذوالقدر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :