شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۵۷
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۱۸
میثم
|
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
با سلام
مدیر محترم سایت فقط عکس اول مربوط به شهید مصطفوی است و عکسهای بعدی عکس این شهید نیست
لطفا حتما اصلاح کنید
میثم روزبه پسرخاله شهید مصطفوی-شهرستان بهار همدان
پاسخ ها
روح...
||
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
سلام رفقا
شهدای استان همدان پ
شهید سید میلاد مصطفوی
شهید مجتبی کرمی
شهید مجید صانعی
میلاد عزیر همه دوستانت و مدافعین حرم برای آوردن پیکرت در تلاشند...
6/8/94دمشق
احسان نبا
||
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
باسلام خدمت همه دوستان
یکی از گروه های وابسته به جبهه النصره به نام شباب الثورة السورية که سید میلاد عزیز توسط این گروهک به شهادت رسیده عکس سید میلاد رو در تویتر خودشون منتشر کردن و ابراز خوشحالی کردن لطفا با درنظر گرفتن مسائل امنیتی وارد شبکه تویتر اینها بشین و نظر منفی خودتون در باره این گروهک رو بزارید
نام گروهک النصره در تویتر
ناصر رضائی ایوب
|
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
میلاد جان رفتی و آسمانی شدی . . .
روحت شاد و یادت همیشه جاودان باد
احسان نباتی
|
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
باسلام
عکس اول شهید والامقام شهید میلاد مصطفوی عکسهای دوم به بعد عکس شهید بزرگوار شهید مصطفی صدرزاده می باشد لطفا اصلاح بفرمایید
علی کریمی
|
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
سید میلاد شهادتت مبارک عاشورا وتاسوعا نبودی اما بدون که تو درقلب همه مردم شهر بودی
علی کریمی شهرستان بهار
سيد مصطفي بختياري فر
|
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
روحت شاد
مرضیه
|
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
سید میلاد جان شهادتت میارک،عمشهری ات
ناشناس
|
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
شهادتت مبارک داداش خوبم
ناشناس
|
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
شهادتت مبارک داداش خوبم
فرزاد و علي شيري
|
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
ميلاد جان ؛
بي صبرانه منتظر پيكر مقدست هستيم تا آخرين بوسه را تقديمت كنيم
ناشناس
|
|
۰۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
میثم جان شهادتت مبارک
جای خالیت را حس کردیم دراین محرم......
علی عبادی بهار همدان
|
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
ای شهیدان ، عشق مدیون شماست “””هرچه ما داریم از خون شماست
ای شقایق ها و ای آلاله ها “”” دیدگانم دشت مفتون شماست . . .
میلاد هما
|
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
شهادتت مبارک ای عزیز حضرت زینب (س)راهت ادامه دارد همشهری . میلاد حمیدی
همکلاسی
|
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
رفیق و همکلاسی ما بود
واقعا الان که فکر می کنم می بینم وقار و متانت خاصی داشت که ما هیچ وقت متوجه نشده بودیم
همین اوایل مهرماه بود که شهر بهار دیدمش و از دور برای هم دست تکون دادیم
خدا رحمتش کنه و به ما نیز شهادت قسمت کنه
آواره
|
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
داش سید شهادتت مبارک
خدا قسمت ما هم بکنه
همشهری
ناشناس
|
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
سید بامن سال 92 خادم الشهدای شلمچه بودحال عجیبی داشت نماز شبش ترک نمیشد بچاها روبرا نماز صبح آروم بیدار میکرد تو سنگرجماعت میخوندیم از اخلاصی که داشت خودش امام جماعت نمی ایستاد با اینکه از سید بود واز همه بزرگ تر بودتمام 15 روز خادمی پابرهنه بودطوری که تمام کف پاهاش تاول زده بودیادمه صورتش توآفتاب سیاه شده بودکرم بهش دادم زدهمیشه یه پارچه سبزدور سرش میبست
واقعا یه بدخلقی ازش ندیدم شهادت حق اش بود
سیدجان شهادت مبارک
سعید محمدیان
|
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
سید میلاد شهادت گوارای وجودت
تاسوعا و عاشورا کنار اربابت امام حسین و امام زمانت چطور بود سید
مهدي
|
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
روحت شاد مصطفي عزيز!
محمد
|
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
میلاد جان شهادتت مبارک
مهران حاجی زاده
|
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
سید جان شهادت گوارای وجودت
دوستان عزیز من از هم دوره ایی های آموزشی سربازی پادگان ۰۱ نزاجا هستم، چندی پیش مادر بزرگوارش هم به رحمت خدا رفته بود و میگفت مهران با فوت مادرم کمرم شکست، خدا دوستش داشت که خیلی زود مادر و پسر رو بهم رسوند، روحشان شاد یادشان در دل.
ناشناس
|
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
کسی از پیکر پاک سیدمیلاد خبر داره؟کجاس؟کی میاد؟میگن گمنام شده...
ناشناس
|
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
شهادتت مبارک سید عزیز
ناشناس
|
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
شهادتت مبارک سید عزیز
فرشید شیری
|
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
شهادت هنر مردان خداست
پسر عمه عزیزم سید میلاد عزیز شهادتت مبارک
سالار شهادتت مبارک
مرتضی محمودی
|
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
سیدمیلاد جان دلم به قدری برایت تنگ است که میخواهد روح از بدنم خارج شود یادم می آید دوران کودکیمان، که باهم بزرگ شدیم وپشت هم بودیم سرد وگرم زندگی را با هم چشیدیم ولی آخر تو رفتی و من از قافله جاماندم هیشه در قلبمی پسرخاله
فرشید شیری
|
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
شهادت هنر مردان خداست
پسر عمه عزیزم سید میلاد عزیز شهادتت مبارک
سالار شهادتت مبارک
ناشناس
|
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
میلاد عزیز
شهادت برازنده ات بود
برایمان دعا کن که سخت در این دنیا فرو رفته ایم
علی کریمی
|
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
تمام شهر اماده است تا پیکر سید شهیدمان را میزبانی کنیم
سیدجان راهت ادامه دارد.
خدا به خانواده اش صبر بدهد.
شهرشهیدپروربهار
سلام
|
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
سید تازه هم محله ای مون شده بود، چندبار تو مسجد دیدمش؛ با اینکه آشنایی نداشتیم باهام با روی خوش سلام علیک میکرد.
سید دست ما رو هم بگیر...
محمد رضا قاسملو
|
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
سید جان شهادتت مبارک
هم میزی
|
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
نمرات امتحان درس عاشقی
سید محمد مصطفوی : 20
یار و همراه دبیرستانی من از خانه تا مدرسه
ای کاش باز صبح مدرسه طلوع می کرد تا با تو همراه شوم
وقتی به آن روزها می اندیشم که چه چیزی راه تو را از ما جدا نمود ؟ چیزی جز عشق نمی یابم
همکلاسی و هم میزی من در کلاس درس
ای کاش دوباره زنگ ادبیات می شد تا ما هم معنی بیت "آنکه شد هم بیخبر هم بی اثر/از میان جمله او دارد خبر" را فرا میگرفتیم
ای کاش دوباره زنگ فیزیک می شد تا ما هم رابطه بین عشق و سرعت نور را میافتیم
ای کاش دوباره زنگ ورزش می شد تا با هم در یک میدان ورزش کنیم
ای کاش ما هم صدای زنگ را میشنیدیم تا با تو هم صف شویم و در کلاس درس و امتحان حاضر شویم اما افسوس که ساعت ها و زنگ ها تمام شده اند و ما در اول درس مانده ایم
مهدي ارغواني
|
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
به خانواده شما و جناب اقاي شيري تسليت عرض ميكنم از طرف خودم و بچه هاي كرج
محمد رضا قراخانی
|
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
دوست عزیزم از مدرسه تا دانشگاه با هم بودیم یادش بخیر زمانی که با هم خونه بودیم دلم برات تنگ شده از اون ور چه خبر دیگه پیش امامت رو سفیدی شهادت مبارک
ناشناس
|
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
شهادتت مبارک سبد میلاد..خوش به سعادتش
مجمدی
|
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
خیلی حالم بده سید مسجد ارگ رفتنات یادمه جای تختت توی اسایشگاه یادمه افطاری های بی ریات یادمه خوش به حالت که به ارزوت رسیدی
ناشناس
|
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
سید میلاد عزیز
دلم به حال خودم میسوزد
من کجا ی این دنیای دنی مانده ام و تو....
ای کاش پرواز را از تو می اموختم
قبل از رفتنت....
سید جان دعایمان کن
همشهری از آشناها
|
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
سید عزیز شهادتت مبارک خوش به سعادتت
سوسن
|
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
میلاد عزیزم رفتی به عشق الهی رسیدی...شهادت مبارک عاشق
ناشناس
|
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
سید جان سلام
از وقتی خبر شهادتت رو شنیدم هر روز میام اینجا و پیامارو میخونم
گاهی برات پیام میذارم
به عکسات نگاه میکنم و یاد گذشته ها میافتم و گریه میکنم
وقتی فکر میکنم دیگه سر سفره ی دور همی هامون تو رو نداریم دلم میخواد منفجر بشه
وقتی فکر میکنم که دیدار موند به قیامت هق هق میزنم
دلمون برای شوخیات تنگ میشه
دلمون برای تو تنگ میشه
ای دنیا چقدر دلسنگی
چقدر پستی
خدایا بهمون صبر بده
دیدن داغ عزیزان خیلی سخته
خیلی
میلاد عزیز غم نبود تو و مادرت هیچ وقت تموم نمیشه
دلمون براتون تنگ میشه
ناشناس
|
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
شهادتت مبارک
فرشاد شیری
|
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
پیشونی بندها رو با وسواس زیر و رو می کرد …
پرسیدن : دنبال چی می گردی ؟
گفت : سربند یا زینب !
گفتم : یکیش رو بردار ببند دیگه ، چه فرقی داره ؟
گفت : نه ! آخه من مادر ندارم …
میلاد شهد شهادت گوارای وجودت
ناشناس
|
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
سید میلاد گلم شهادتت مبارک شفاعتم کن عزیز.
مجتبی عباسی
|
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
سید عزیز باهم برنامه ها داشتیم قرار بود که همکار هم باشیم . اما خواست خدا بود که آسمانی شوی. شهادتت مبارک.
يا علي مدد
|
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
(حرف دل) سلام .آقا سيد ميلاد . ازوقتي كه خبرشهادت شما را شنيدم واقعا از خودم خجالت ميكشم . خودت ميداني منم خيلي دلم ميخواد ادامه دهنده راهت باشم . ولي بدبختانه دلبستگي به تك فرزند 5 ساله ام مانع من شده . عكست را پشت صفحه تبلت فرزندم گذاشتم تا الگوي او باشي. مهمان سفره امام حسين هستي دعايمان بفرما .عاشورا ي امسال همه بيادت بودند .
مهدی محمودیان
|
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
سید جان شهادتت گوارای وجودت شفاعت ما فراموس نشود.مثل همیشه محتاج دعا ایم.مهدی محمودیان.شهرستان بهار
ناشناس
|
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
آقا سید میلاد عزیز شهادتت مبارک
امسال تو عاشورا خیلی یادتت کردن خودت نبودی ولی عکسی که سربند یا زینب بر سرت بستی همه جا بود
طاقت بی مادری نداشتی و رفتی به مادرت رسیدی
روح مادرت شاد بخاطر داشتن همچین پسر پاکی که شهادت نصیبش شد
دل تموم همشهری هات برات تنگ شده
همه منتظر پیکر پاک تو هستیم
دعایمان کن سید جان
از خدای بزرگ هم برای پدر داغدارش و خواهرش صبر زینبی خواستارم
روحش شاد
ناشناس
|
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
سید عزیز امسال همه جا حرف تو بود،روز سوم امام دم هر مسجد ک میرسیدیم برات دعا میکردیم و فاتحه میخوندیم،خدا شاهده ک چقد تو دسته برات گریه کردم،با اینکه تا حالا ندیده بودمت اما مثل برادر خودم دوست دارم!!!شهادتت مبارک سید عزیز!!!شفاعتمون کن تورو خدااا
ناشناس
|
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
خوشابحالت مرد
دل یک شهر را که نه، دل یک دنیا را به لرزه در آوردی
میشود شفاعتم کنی؟
میشود به محضر خدا بلند بلند دعایم کنی؟
ناشناس
|
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
سلام دوست شهیدم
من رو یادت نره
یادته بهت پیام دادم :
"ان شا الله اگه عمری باقی بود امسال همه با هم میریم خادمی شلمچه"
....
دلم برات تنگ شده
خیلی بهت غبطه می خورم و گریه می کنم
بهم پیام دادی : "ان شا الله شهید میشی اونم از نوع گمنامش"
پس چی شد؟
مگه برای من نگفتی؟
نصیب خودت شد که !
برام دعا کن سید بد جور دلتنگم
عاشق شهادت مدافع حرم هستم اونم گمنام گمنام
ناشناس
|
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
سید جان سلام
رفتی که رفتی
رفتی و ما موندیم
مات و مبهوت
مردیم بسکه غبطه خوردیم
دعا کن آقا میلاد
دعا کن مثل تو بشیم
پاک و خالص
سعید
|
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
میلادجان نکنه دوست نداری بیای آخه ما داغون شدیم اینقدر که انتظار کشیدیم آخه کجاست اون تن خسته ات کاش میمردمو این روز و نمیدیدم قربون پیکر مطهرت برم بیا زود بیا خیلی داغونم پسرخاله ی با معرفتم الگوی زندگیم بیا فقط بیا...
ناشناس
|
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
رفتی ما را تنها گذاشتی خو شا به حالت که پیش عمت زینبی
آزاده
|
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
خانواده خوب همچین فرزندی رو پرورش میده
سعادتت مبارک
شهید گمنام
|
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
سلام دوستان اگه اطلاعات ، خاطره یا بیوگرافی وعکس این شهید بزرگوار رو دارید به ایمیل من بفرستید . برای وبلاگ و سایت شهدای مدافع حرم نیاز است.ممنون از همکاری شما
هادی طالبی قانع
|
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
سیدجان شهادتت مبارک راحت ادامه دارد.
ناشناس
|
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
سید جان کی میای پس؟
انتظار برای آمدنت به سر امد زود برگرد
یک روز شد دو روز سه روز ....یک هفته هم گذشت تو نیامدی
چشمان همشهریات منتظر پیکر پاک و خسته ی تو ن سید ،زود برگرد
سید میلاد عزیز دعایمان کن .
برا برگشت پبکر شهید مون دعا کنید.
غیبی
|
|
۰۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
میلاد جان شدی مثل علی اکبر امام حسین ...
منتظر خبر عروسبت بودم مرد ...
بهشت رو کجای شلمچه و اروند دیدی که دل از دنیا کندی و یار حضرت زینب شدی ...
شهادت برازندت بود ... غربت شد حجله ی عاشقانه ی تو ... روز عاشورا غریب و بی کس خوب کربلایی ساختی واسه خودت توو سوریه ... تو عشقبازی رو خوب بلد بودی سید میلاد ...
اما بخدا جات توو کتابخونه طالقانی خالیه ...
اسلامی
|
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
سلام.من شمارانمی شناختم.دیشب رفتم به خانوادت عرض ادب کنم.عین کوه وایساده بودن.خاطرات تورا اززبان رفیقات شنیدم بهم ثابت شد شهادت برازنده قامت تو بود.ثابت شد شهادت اتفاقی وشانسی نیست.تو خیلی وقتها پیش شهید شده بودی.شهادتت مبارک
یوسف تهرانی
|
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
شهادتت مبارک هم رزم
تهرانی
|
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
شهادتت مبارک هم رزم
شهید گمنام
|
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
سلام دوستان بزرگوار ما در صدد آشنایی مردم با شهدای مدافع حرم در قالب سایت هستیم که مسوول مربوطه خود از مدافعین حرم می باشد.خواهش میکنم اگه مطلب خاطره و بیوگرافی کامل این شهید بزرگوار را دارید به ایمیل من ارسال کنید.zare.19270@yahoo.com در ضمن اگر شماره منزل این شهید بزرگوار رو هم داشتید به ایمیل ارسال کنید.یا علی
مرتضی
|
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
کجایی سید میلاد بیا
کی از پیکر عزیزم سید میلاد خبر داره
مرتضی
|
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
کجایی سید میلاد بیا
کی از پیکر عزیزم سید میلاد خبر داره
اردشیر
|
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
با سلام
مدیر محترم سایت بولتن از عکس های فوق فقط عکس اول مربوط به شهید سید میلاد می باشد لطفا سایر عکس ها را اصلاح کنید . با تشکر دوست شهید
مرتضی محمودی
|
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
سلام ودرودبرپیکر پاک شهیدان راه حق که باخون خود درس آزادگیرو به ماآموختن
بنده ازکودکی بااین سید بزرگوار بزرگ شدم شاید کسی اندازی من نشناخته باشه سیدو واقان شهادت برازنده این عزیز بودایشون چشمی پاک دل روشن لب خندان داشت انشااله برای برگشتن پیکر پاکش 10صلوات بفرستین
بهار همدان
|
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
افتخار ایران زمین شیرمردی از دیار غیرت وایمان شهادت مبارک
ناشناس
|
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
سلام به روح پاکت
میلاد عزیز برایمان دعا کن
مرز بین خوب بد را گم کرده ام
هر قدر تلاش میکنم بیشتر غرق میشوم
راهم به راه تو نزدیک بود اما اکنون چه؟؟؟
انقدر دورم که باورت نمیشود
تو که دلسوزی نداری
تو که نیازی به اشک نداری
برای تو باید جشن گرفت
پای کوبی کرد
این منم که باید برایم خون گریه کنند
منی که چه بودم و چه شدم؟؟؟؟
دلم پر میزند برای نزدیکیم به خدا
برای گذشته ای که جز خدا کسی را نمیدیم
اما سید جان هر قد تلاش میکنم بی ثمر است
دست و دلم به سمت گناه های ریز درشت میرود
خسته ام و دلتنگ
دلتنگ شب زنده داری هایم
بیا و مردی کن
بیا و دستم را بگیر و تو از خدا بخواه
بخواه که مرا دریابد....
دلمم برای تو و خاله تنگ میشود
غم. بزرگیست نبودنت
به اندازه ی نبود مادرت
هلال
|
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
سيد ميلاد جان دعا كن . ماهم به درجه رفيع شهادت در دفاع از حرم حضرت زينب (س) نائل آييم . ( يوسف )
علی کریمی
|
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
سلام کسی خبرازپیکرپاکش نداره کی میارنش?
ناشناس
|
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
سلام
میگن دست دشمنه( لعنت الله علیه )
نتونستن بیارنش.
زلرعی
|
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
شهادت مبارک
ناشناس
|
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
سلام عزیز دردونه ی خدا
خوشبحالت بخدا
خوشبحالت که انقدر شیک و پیک رفتی پیش خدا
خوشبحالت که همه به رفتنت قبطه میخورن
خوشبحالت که پرو پیمون رفتی و با مهر شهادت حسابی دل خدا رو بردی
خوشبحالت والله
برای ماهم دعا کن میلاد دوست داشتنی
ناشناس
|
|
۰۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
سلام خوش بسعادتت گلم دلم برات تنگ شده بی معرفت برگرد نمیگی رفیقات اینجا دارن میسوزن سید دوری سخته دلتنگتیم تو رو به حضرت زهرا قسم برگرد که خیلی کارا داریم دلتنگتیم عشقم
ناشناس
|
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
پیکر مطهر شهید
سید میلاد مصطفوی
از شهدای مدافع حرم از شهرستان بهار(همدان)
که پس از گذشت حدود 15 روز بعد از شهادتش به وطنش ایران بازگشت.
مراسم وداع با پیکر شهید:
شنبه / ساعت 21 /مسجد جامع بهار
بسم رب الشهدا و الصدیقین
سید محمد(میلاد)عزیز رفتنت را هنوز باور ندارم
هنوز آوای کلام دلنشینت در گوشم طنین انداز است
زود گوی سبقت را ربودی و اکنون در نزد اولیای خدایی
برای وداع آخر می آییم
به جدت قسمت می دهم شفاعتمان کن ای سید خدایی
هادی آرین
|
|
۰۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
سلام به روح پاکت. وقتی خبر آمدنت را بهم دادن خیلی خوشحال شدم شهادتت مبارک امیدوارم که مارو هم شفاعت کنی هر چند که به اندازهی کافی شرمندام کردی با یک بار صدا زدن نام زیبایت سید برایم از جدت کمک گرفتی مشکلم را حل کردی طوری که هیچ باورم نمیشه ، ولی میلاد جان ازت میخوام که اگه لیاقت داشتم کمکم کنی راهت را ادامه بدم.
فرشاد شیری
|
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
اقا سید میلاد خوش اومدی عزیزم
يا علي مدد
|
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
ميهمان سر سفره امام حسين. خوش آمدييد.
دعا كن بتوانيم راهت را ادامه دهيم
رضا زارعی
|
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
سید جان خوش اومدی -شهادت مبارک
هادی آرین
|
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
سلام خانوادهی محترم شهید سید میلاد مصطفوی سفر کردتون آمد چشم و دلتون روشن.
ناشناس
|
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
سلام سید جان خوش اومدی به شهرت
چقدر تشیع ت با شکوه بود
زن و مرد
پیر و جوون
پسر و دختر
همه اهالی شهر اومده بودن تو رو بدرقه کنن
خوشبحالت سید که این همه هوادار داشتی
خوشبحالت که این همه برات گریه کردن
خوشبحالت سید که این همه لبیک یا حسین، لبیک یا زینب ،لبیک یا میلاد برات سر دادند
خوشبحالت سید که این همه جمعیت برات سینه زدن
خوشبحالت سید این همه جمعیت برای تو نماز خواندن
خوشبحالت سید که این همه جمعیت عزادار و سیاه پوش تو بودند
خوشبحالت سید که تو این ماه عزیز، ماه حسین ، به عمه ت زینب لبیک گفتی و شربت شها ت را نوشیدی گوارای وجودت باد پسر سید عباس
خوشبحالت سید
خوشبحال پدرت برا داشتن همچین شهید
تبریک و تسیلت عرض میکنم خدمت پدر بزرگوار این شهید
خوشبحالت سید که رفتی پیش مادرت، تاب دلتنگیش را نداشتی و سالگرد مادرت نشده رفتی پپیشش
خوشبحالت سید این همه زن و دختر جور خواهرت رو کشیدن رو برات گریه کردن ، با یگانه خواهرت هم نوا شدن و برا برادر با معرفت خودشون اشک ماتم ریختن.
چقدر برا برادرت سخت بود غم واندوه خودش رو کنترل کنه تا وصیت نامه ی تو رو میون جمعیت بخونه حرف تو رو به همه برسونه که ادامه دهنده راه شهدا باشیم .انشالله که باشیم و راهت رو ادامه بدیم تا آخرین نفس،تا وقتی که بمیریم
کاش همه مثل تو از این دنیا برویم
خدایا به حق سید بزرگوار و جدش از همه قبول کن و ما رو ببخش و بیامرز.
گریه و اشک امانم نمیده که بنویسم
حرفم با تو زیاده، فقط تنهایمان نگذار اقا میلاد
سید جان برایمان دعا کن
هیچ وقت فراموشت نخواهیم کرد تو هم ما رو فراموش نکن فرزند زهرا
سلام ما رو به اقا امام حسین برسون.
شادی روح بزرگوار سید میلاد عزیز بخوانیم فاتحه و صلوات
ز عباسی یک همشهری از تهران
|
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
ای ستارگان درخشان تاریخ نور وجود شما رینت بخش آسمان دنیایت و اگر شما در این عالم نباشید جز ظلمت چیزی دیگر نیست
شهادتت مبارک
مرضیه
|
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
سید میلاد عزیز روحت شاد یادت گرامی شفاعتم کن
شیرین
|
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
شهدا از دست نمیروند به دست میآیند...
شهادتت مبارک
برامون دعا کن اقا سید
لطفا از خاطراتش بیشتر بگید.
100 تا خاطره دو سه خطی هر کی ازش بگه یه کتاب میشه.
حوزه علمیه صدیقه کبری
|
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
سلام سید جان . شهادتت مبارک
با آمدنت حال و هوای شهرمان را دگرگون کردی .چه تشییع جنازه باشکوهی . گویی خودت آمده بودی .تو را به جدت قسم دستگیرمان باش و برایمان دعا کن .
یا علی مدد......
کوروش
|
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
سید جان خوش بحالت
ای کاش قدر دوستی مونو بیشتر میدونستم
ای کاش روز آخر باهات خداحافظی می کردم
ای کاش ....
سید میلاد عزیز در مجلس امام حسین به یاد دوستانت باش
نائب الزیاره
|
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
اقا سید اگه دعا کنی واسه کربلا رفتنم واسه اربعین که جور شه همه چیزش قول میدم از طرف شما هم نائب الزیاره باشم و دو رکعت نماز زیارت هرجا رسیدم به نیابتتون بخونم.
شما رو به حضرت زهرا سلام الله قسم دعا کنید.
همشهری ایشان
|
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
سلام دوستان عزیز
خدا روح این شهید بزرگوار را قرین رحمت کنه و یه چیز خیلی دلمو شکونده همرزمان بزرگوار این شهید راسته می گن دشمنان ملعون اسلام و وهابیون کثیف سر ایشون رو مثل جد بزرگوارش امام حسین بریدند
باز عذر خواهی میکنم ؟
مبیناقاسملو
|
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
این سیدمیلادی ک آسمانی شد جای برادر من بود.شهادتت مبارک برادرم.
مبینا
|
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
خوش به حالت سید که اینهمه هوادار داشتی پیر و جوون دختر و پسر همه برای استقبالت اومده بودن و برات اشک میریختن ب شهر خودت خوش اومدی.سید خاک پاتم شفاعتم کن
شب گرد
|
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
شهادتت مبارک
ناشناس
|
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
سلام آخرش رفتی کنار عمه جان (شهادت مبارک)
ناشناس
|
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
خداحافظ ای لحظه های رفاقت.....
امیر
|
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
سید جان مطمئن باش راهت ادامه دارد سید جان یه نظری هم به ما بنداز خوشا به سهادتت مل را هم شفاعت ن
مهدي حقگونسب بهاري
|
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
گلهاي پريشان
موجموج خزر از سوگ سيهپوشاناند
بيشه دلگير و گياهان همه خاموشاناند
بنگر آن جامه كبودان افق صبحدمان
روح باغاند كز اين گونه سيهپوشاناند
چه بهاريست؟ خدا را، كه در اين دشت ملال
لالهها آينة خون سياووشاناند
آن فرو ريخته گلهاي پريشان در باد
كز مي جام شهادت همه مدهوشاناند
نامشان زمزمة نيمه شب مستان باد
تا نگويند كه از ياد فراموشاناند
گر چه زين زهر سمومي كه گذشت از سر باغ
سرخ گلهاي بهاري همه بيهوشاناند
باز در مقدم خونين تو، اي روح بهار!
بيشه در بيشه درختان همه آغوشاناند
دکتر محمدرضا شفيعي كدكني
امیرحسین
|
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
شهادتت مبارک سیدجان دلیرمرد اگرخدا توفیق کند راه تورا ادامه خواهیم داد