صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۰۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸
هفته نهم لیگ برتر فوتبال
در روزی که صبا به برتری رسید و ذوب‌آهن متوقف شد، نفت تهران اولین پیروزی خود را در لیگ پانزدهم جشن گرفت.

به گزارش بولتن نیوز؛ در ادامه هفته نهم لیگ برتر فوتبال و از ساعت 16:45 امروز (چهارشنبه) سه دیدار همزمان در قم، تهران و اصفهان برگزار شد که نتایج این دیدارها به شرح زیر است:

صبای قم 2- فولاد خوزستان یک

گل‌ها: امیرحسین صادقی (64) و محمد قاضی (82) برای صبای قم و ساسان انصاری (22) برای فولاد خوزستان

نفت تهران 2 - راه‌آهن تهران صفر

گل‌ها: وحید امیری (24) و ارسلان مطهری (87)

ذوب‌آهن اصفهان صفر - گسترش فولاد تبریز صفر

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: هفته نهم ، لیگ برتر ، نتایج

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :