صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۰۰۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲
هواداران رئال برای بزرگداشت اسطوره شان این بنر را به استادیوم آوردند.

به گزارش بولتن نیوز؛ رائول روز سه شنبه اعلام کرد که در پایان رقابت ای این فصل کفش هایش را می آویزد. در دقایق ابتدایی بازی رئال مقابل لوانته اما هواداران مادرید این بنر بزرگ را به ورزشگاه آورده بودند. روی آن نوشته:«خانه ات، هوادارانت، ممنونیم رائول.»

منبع: آی اسپورت
برچسب ها: رائول ، بزرگداشت ، برنابئو

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :